مربی ذوب آهن می گوید که با تقویت تیم و جذب چند بازیکن، فکر می کنم در نیم فصل دوم شرایط ما خیلی بهتر شود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قاسم حدادی فر مربی تیم فوتبال ذوب آهن در پایان دیدار برابر هوادار که با شکست این تیم همراه شد، در جمع خبرنگاران گفت: فکر می کنم برای تیم ما یک بازی خیلی سختی بود. روبروی تیمی سخت کوش و دونده بازی می کردیم. در اواخر نیمه اول روی یک غافلگیری گل خوردیم و نتوانستیم به بازی برگردیم. باید حقیقت را بگوییم، تیم ما امروز شرایط نسبتا خوبی نداشت. باید تلاش کنیم که در نیم فصل دوم امتیازات بهتری کسب کنیم، نوسانمان را کمتر کنیم تا شرایطمان در جدول بهتر شود.

او درباره اینکه تارتار از شرایط کلی تیم رضایت ندارد، گفت: خود آقای تارتار نیز نظرشان این بود که تیممان شرایط خوبی نداشت و به همین دلیل از دست بازیکنان ناراحت و دلگیر بود. طبیعی است و در فوتبال این اتفاقات رخ می دهد. امیدوارم بتوانیم ریکاوری خوبی داشته باشیم و برای بازی های بعد آماده شویم.

مربی ذوب آهن درباره اینکه این تیم در نیم فصل بازیکن جدیدی جذب خواهد کرد یا خیر، گفت: صد در صد همینطور است. ما در چند پست به بازیکن جدید نیاز داریم. باشگاه و آقای تارتار صحبت هایی را آغاز کرده اند و باید بازیکن جذب کنیم، چون در نیم فصل اول بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم. این مسئله باعث شد از شرایط آرمانی دور شویم. با تقویت تیم و جذب چند بازیکن، فکر می کنم در نیم فصل دوم شرایط ما خیلی بهتر شود.

حدادی فرد در پایان درباره اعتراض تارتار به داوری پاسخ داد: من چیزی ندیدم. زیاد هم درباره مسائل داوری صحبت نمی کنم. ان‌شاءالله کارشناسان نظر دقیق تری می دهند.