مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است دلیل اصلی شکست این تیم 10 نفره شدن است.

نوری: این باخت را مقابل پرسپولیس جبران می‌کنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوری مربی ذوب آهن که تیمش در چارچوب هفته پایانی رقابت‌های نیم فصل اول در تهران با یک گل مغلوب هوادار شد، در میکسدزون خبری ورزشگاه دستگردی اکباتان درباره این مسابقه گفت: متاسفانه 10 نفره شدیم. روی ضربه ایستگاهی در طول هفته کار کرده بودیم که به این شکل گل نخوریم ولی بی دقتی و عدم تمرکز بچه ها سبب شد یک گل بخوریم و بعد هم 10 نفره شدیم و روی آوردیم به بازی مستقیم. از آن طرف هوادار هم روی ضدحملات خطرناک شد. مطمئنا اگر 10 نفره نمی‌شدیم می‌توانستیم بازی را مساوی کنیم مثل بازی قبل. 

او سپس با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر پرسپولیس اضافه کرد: امیدوارم در اولین بازی نیم فصل دوم که بازی سختی مقابل پرسپولیس است، بتوانیم این بازی را جبران کنیم.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره عدم حضور هواداران در ورزشگاه‌ها گفت: بدون حضور هواداران انگیزه‌ای وجود ندارد. مخصوصا بازیکنان و برای تیم های بزرگ این مسئله بیشتر است. هواداران شور و شوق خاصی را به بازیکنان می‌دهند. امیدوارم نیم فصل با حضور تماشاگران برگزار باشد. بعد از بازی‌ها تا حدودی کیفیت مسابقات پایین آمد. شاید به خاطر وقفه ایجاد شده است. امیدوارم با برنامه ریزی خوب سازمان لیگ و تقویت تیم‌مان در نیم فصل دوم بتوانیم عملکرد بهتری در نیمه دوم مسابقات داشته باشیم.

نوری درباره انتقاد تارتار به صحبت برخی با بازیکنان تیمش اینگونه واکنش نشان داد: اصلا خارج از عرف نباید به بازیکن پیشنهاد بشود. اگر با بازیکنی قرارداد دارند باید با باشگاه نامه نگاری شود. نباید به طور مستقیم با خود بازیکنان وارد مذاکره شوند. پیشنهادهای نجومی باعث دوگانگی ذهنی بازیکنان می‌شود و تمرکزشان را از دست می‌دهند. بازیکنان ما هم جوان هستند و عملکرد خوبی دارند. این پیشنهادات کیفیت آنها را در بازی های بعدی پایین می‌آورد. به هر حال ما هم بودجه کمی داریم.

بخش پایانی صحبت های محمد نوری بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس درباره آلودگی هوا بود و گفت: آن زمان که بازی می کردیم هوا آلوده بود و الان هم آلوده است. واقعا اذیت می‌شویم. روز اول که از اصفهان به تهران آمدم، سر درد شدیدی داشتم. باید مسابقات تعطیل شود وگرنه سلامت بازیکنان به خطر می‌افتد. سازمان لیگ باید ورود بیشتری به این مسائل داشته باشد.