جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه:

توطئه‌های دشمن با بصیرت افزایی خنثی می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه:

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با بیان اینکه با بصیرت افزایی مسئولیت رسانه‌ای باید پیگیری شود، گفت: هم اکنون در خط مقدم تهاجم رسانه‌ای دشمن قرار داریم قطعا در این جنگ فرهنگی مانند دوران هشت ساله دفاع مقدس مقتدرانه دشمنان را ناامید و توطئه معاندان نظام را خنثی می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، علی شالیکار عصر امروز در جلسه گفتمان بصیرت و رسانه و بررسی توانمندی‌ها و مشکلات سوادکوه در سالن کنفرانس ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در اتفاقات اخیر اهمیت فضای مجازی، نقش رسانه‌ها و تهاجم رسانه‌ای دشمن نشان داده شد.

وی با بیان اینکه با بصیرت افزایی مسئولیت رسانه‌ای باید پیگیری شود، گفت: با نگاه بصیرتی باید به شبهات و جنگ رسانه‌ای که توسط دشمن ایجاد شده است مورد بررسی قرار دهیم.

شالیکار افزود: هم اکنون در خط مقدم تهاجم رسانه‌ای دشمن قرار داریم قطعا در این جنگ فرهنگی هم مانند دوران هشت ساله دفاع مقدس مقتدرانه دشمنان را ناامید کنیم.

ولایتمداری الگوی رفتاری سردار شهید سلیمانی

معاون سیاسی سپاه کربلا نیز با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دارای شخصیت ملی جهان اسلام است، اظهار کرد: الگوی رفتاری حاج قاسم سلیمانی مورد پذیرش اقوام و مذاهب مختلف بوده است.

حمید جعفری به ویژگی شاخص سردار دل‌ها حاج قاسم سیلمانی اشاره کرد و گفت: این شهید جهان اسلام ولایت مداری و ولایت پذیری را سرلوحه کار خود قرار دادند.

 وی اجرای نهضت تبیین و جهاد تبیین را مورد تاکید رهبری دانست و ادامه داد: با جهاد تبیین باید با توطئه دشمن مقابله کنیم.

جعفری تصریح کرد: رهبری تاکید کردند که در جهاد تبیین پرسشگری، مطالبه‌گری و روایتگری درستی از انقلاب اسلامی انجام شود اگر غیر از این باشد دشمن به سلیقه خود روایتگر می‌شود.

رسانه‌ای بودن سردار دل‌ها

رئیس بسیج رسانه مازندران نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطر امام و شهدا، گفت: خبرنگاران سوادکوه مطالبه‌گر و با دلیل و منصفانه به نقد می‌پردازند.

عبدالمهدی حق‌شناس با اشاره به اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک رسانه‌ای بود، افزود: شهید سلیمانی در سال ۱۳۷۸ مجوز نشریه ثارالله را گرفت، این قهرمان جبهه حق فردی مطالبه‌گر بود که راه خود را در این مسیر ادامه داد.

وی خاطرنشان کرد: سردار دل‌ها به تنهایی یک رسانه بود به‌خاطر فعالیت جهادگونه در طول ۴۰ سال بعد از شهادت جهانی شد.