جونینیو پر نام بو کا نو، بازیکن سابق تیم ملی برزیل، به شدت از رودی گارسیا انتقاد کرد و مدعی شد کار با کریستیانو رونالدو آرزوی او بوده است.

گارسیا حاضر است برای رونالدو صبحانه آماده کند!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پیوستن رونالدو به باشگاه النصر عربستان به این معناست که او از این به بعد باید تحت هدایت رودی گارسیا در این تیم به میدان برود.

این مربی فرانسوی که پیش از این سابقه کار در لیون و مارسی را داشته در مراسم معارفه این ستاره پرتغالی حاضر شد و از حضور او در تیمش ابراز خوشحالی کرد.

حالا جونینیو که سابقه کار با این مربی را داشته مدعی شده که این اتفاق رویای گارسیا بوده و او حاضر است دست به هر کاری بزند تا بتواند رابطه نزدیکی با این بازیکن برقرار کند.

او در این باره به MaisFutebol گفت:« گارسیا جرات انجام هیچ کاری که برخلاف میل رونالدو باشد ندارد. برعکس، او حتی حاضر است برای این بازیکن صبحانه آماده کند. او سعی خواهد کرد دوست رونالدو باشد، به او نزدیک شود و هرکاری برای رسیدن به این هدف انجام خواهد داد. دوستی با رونالدو رویای او است.»

این بازیکن سابق تیم ملی برزیل درباره تجربه کار با گارسیا اظهار داشت:« واقعا افتضاح بود. او بدترین شخصیتی است که در کل دوران فوتبالم دیدم. او نمی‌داند چطور باید کار را پیش ببرد. تمام تلاشش این است که کارش را با ایجاد ترس در بقیه پیش ببرد. او فقط به افرادی احترام می‌گذارد که قدرت داشته باشند یا بتواند از رابطه با آنها سودی ببرد. موفقیت تیم و جو رختکن برایش مهم نیست و فقط دوست دارد در مرکز توجه باشد.»