در دقیقه 17 بازی مصدوم شدم اما هنوز هم نمی‌دانم به بازیکن خودمان خوردم یا بازیکن حریف، ترسیده بودم که خدایی نکرده اتفاقی برای زانویم افتاده باشد.

دروازه‌بان مس و مصدومیتی که هنوز هم عجیب است!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، در دقیقه ۲۲ تقابل تیم‌های سپاهان و مس کرمان و در شرایطی که بازی با نتیجه ۱-۰ به سود طلایی‌پوشان دنبال می‌شد، حسین شهریاری، دروازه‌بان تیم فوتبال مس، به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد تا شاگردان حسین‌خانی با گلر دوم خود به بازی ادامه بدهند و در نهایت نیز با دو گل شکست بخورند.

حسین شهریاری درباره مصدومیت در این مسابقه به خبرنگار ما گفت: در دقیقه ۱۷ بازی خروج کردم و نمی‌دانم بازیکن خودمان برخورد کردم یا بازیکن حریف؛ از همان زمان زانو و چهارسر رانم درد داشت و به همین دلیل تعویض شدم. ترسیده بودم که اتفاقی برای زانویم رخ داده باشد اما خدا را شکر زانو نیست و چهارسر است و حداکثر حدود یک هفته هم طول درمان آن است و مشکل خاصی نیست.

وی سپس در خصوص شکست مس برابر سپاهان عنوان کرد: متاسفانه در دقایق ابتدایی گل دریافت کردیم و پس از آن هم من مصدوم شدم که همین دو مسئله تمرکز تیم را به هم زد و تیم را وارد شوک کرد و باعث شد گل دوم را هم دریافت کنیم. بعد از گل دوم بچه‌ها بازی خوبی ارائه دادند و در نیمه دوم بازی دست ما بود و حتی دو سه موقعیت گلزنی هم داشتیم که این اتفاق رخ نداد.

دروازه‌بان مس کرمان درباره حضور این تیم در رتبه چهاردهم جدول بیان کرد: ما با وجود اینکه در رتبه چهاردهم جدول قرار داریم اما تیم قابل احترامی هستیم و در هیچکدام از بازی‌ها، از پیش باخته نیستیم. تیم ما جوان است و در همین بازی با سپاهان، ۵-۶ بازیکن ۱۷ تا ۲۰ ساله در ترکیب ما بودند؛ در واقع ما با بازیکنانی که اولین سال خود در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارند، به مصاف تیم پرمهره و گران‌قیمت سپاهان رفتیم.

وی افزود: در شرایطی که کمتر مربی‌ای شجاعت بازی دادن به جوان‌ها را دارد، آقای حسین‌خانی به ما جوان‌ها اعتماد کرده است. جایگاه ما رتبه چهاردهم جدول نیست و با تقویت تیم در نیم فصل، رتبه مس در جدول هم بهتر می‌شود.

از شهریاری درباره شرایط مالی مس کرمان که در مقاطعی باعث اعتراض اعضای این تیم شده بود گفت: ما جوان‌ها در این مسائل دخالت نمی‌کنیم و باید از بزرگان تیم و مدیریت باشگاه سوال کنید. ما تا الان ۳۵ درصد دریافتی داشته‌ایم و احتمالا در نیم فصل، به ۵۰ درصد می‌رسد.

وی در مورد تقابل با نفت آبادان در جام حذفی بیان کرد: هر بازی برای ما حساسیت و اهمیت خودش را دارد؛ طبیعتا هیچ مسابقه‌ای برای ما راحت نیست اما در همه بازی‌ها برای پیروزی وارد زمین می‌شود. در جام حذفی هم قطعا به دنبال این هستیم که در شهر خودمان‌، به مرحله بعد صعود کنیم.