میثم تیموری و مهدی ترکمان دو انتخاب محمد ربیعی برای پر کردن یک پست بسیار پراهمیت در ترکیب مس به شمار می‌روند.

ترکمان کابوس پنالتی دادن را فراموش می‌کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش‌سه"، محمد ربیعی در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر نیز مانند فصل گذشته تصمیم به ادامه استفاده از سیستم سه دفاع گرفت؛ سیستمی که برای موفقیت آن یکی از فاکتورهای کلیدی داشتن دو بازیکن رونده و البته پراستقامت است که هم در فاز دفاعی حضوری مداوم داشته باشند و هم بتوانند بلافاصله خودشان را به بخش هجومی تیم اضافه کنند.

ربیعی در سمت راست زمین برای این منظور حسن جعفری را در این فصل به عنوان بازیکن ثابت در نظر گرفته و در بخش چپ زمین نیز این وظیفه به میثم تیموری سپرده شده است. اگرچه در سمت راست رقیبان حسن جعفری تهدیدی جدی برای جایگاه این بازیکن با تجربه به شمار نمی‌روند، اما در سمت چپ مهدی ترکمان توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و حتی در نیم فصل دوم ممکن است به ترکیب اصلی برسد.

او البته در این فصل 6 بار به عنوان بازیکن ثابت وارد زمین شده و 6 بار هم حضور در ترکیب مس رفسنجان را به عنوان بازیکن تعویضی تجربه کرده است ولی 4 بازی اخیر او منجر به رقم خوردن 2 گل مقابل مس کرمان و پیکان شده است؛ مسابقاتی که شاگردان ربیعی با یک گل پیش بوده‌اند و اضافه شدن ترکمان سبب شده در ضدحملات خطرناک‌تر شوند و دو پیروزی 2 بر صفر را با گلزنی این مدافع هافبک چپ به دست بیاورند.

با به ثمر رساندن 2 گل توسط ترکمان طی بازی‌های اخیر سبب شده تا او حالا با گل‌هایش به خاطر آورده شود نه پنالتی‌هایی که در فصل گذشته در بازی‌های حساس به حریف تقدیم می‌کرد و روزهای دشواری را در اردوی مس پشت سر می‌گذاشت.