سنگربان تیم فوتبال گل گهر در آخرین بازی نیم فصل با تصمیم امیر قلعه نویی جای محسن فروزان را در ترکیب اصلی گرفت.

یک تغییر در  گل گهر بدون استرس ویژه (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی در مصاف با صنعت نفت آبادان پس از شکست 2 بر صفر خانگی مقابل پرسپولیس تغییرات زیادی را در ترکیب تیمش ایجاد کرده بود و یکی از این تغییرات هم خروج محسن فروزان از ترکیب اصلی بود.

فروزان تا پیش از این مسابقه در 13 بازی لیگ برتری به میدان رفته بود و در شرایطی موفق به ثبت 4 کلین شیت شده بود که یکی از مهره‌های کلیدی تیم بود و در بسیاری از بازی‌ها با عکس العمل‌های خود مانع فروپاشی دروازه تیمش شد. با این حال پس از باخت گل‌گهری‌ها مقابل پرسپولیس او از ترکیب خارج شد تا منادی بازی کند.

منادی که پس از سقوط سایپا به گل‌گهر پیوست، در لیگ بیستم که با سقوط نارنجی‌پوشان تهرانی تمام شد، نتوانست مانع سقوط تیمش شود، از این تیم جدا شود و ماجراجویی جدیدی را در سیرجان آغاز کند.

این دروازه بان 26 ساله فصل گذشته را زیر سایه محسن فروزان سپری کرد و امسال نیز شرایط برای او به همین شکل پیش رفته، اما حالا شاید در جام حذفی فرصت بازی به دست بیاورد.

منادی در مصاف با نفت آبادان البته خیلی به زحمت نیفتاد و این تیم در روزی که مهاجمان حریف عملکرد خوبی نداشتند، در اولین مسابقه بدون اینکه به دردسر خاصی بیفتد اولین کلین شیت فصل خود را ثبت کرد.