در آن لحظه زانویم صدا داد و خودم هم شنیدم اما با توجه به اینکه استخوان پایم درد گرفت، اصلا فکر نمی‌کردم مصدومیتم، پارگی رباط باشد!

حرفهای هافبک پیکان در مورد بازی با رباط صلیبی پاره!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حقدوست که یکی از مهره‌های کلیدی پیکان در لیگ بیست و دوم محسوب می‌شد و در یکی از بهترین دوران فوتبالی خود قرار داشت، در تقابل با سپاهان در هفته چهاردهم لیگ برتر، در برخورد با فرشاد احمدزاده دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شد تا فصل را به طور کامل از دست بدهد.

این بازیکن که پنجشنبه زیر تیغ جراحان خواهد رفت، امروز در گفت‌وگویی با خبرنگار ما درباره لحظه مصدومیت خود توضیح داد: شرایط خیلی خوبی داشتم و بازی خوبی هم ارائه می‌دادم اما در صحنه‌ای با بازیکن حریف درگیر شدم و زمانی که پا انداختم، پایم بین بدن‌شان گیر کرد و روی پای من خراب شدند و متاسفانه رباط صلیبی‌ام در همان صحنه پاره شد.

حقدوست در پاسخ به اینکه آیا همان لحظه متوجه پارگی رباطش شد یا خیر گفت: در آن لحظه زانویم صدا داد و خودم هم صدایش را شنیدم اما با توجه به اینکه استخوان پایم درد گرفت، اصلا فکر نمی‌کردم رباطم باشد و حتی بعد از این اتفاق هم توانستم ۲۰ دقیقه بازی کنم و پس از آن زانویم خالی کرد. روز بعد MRI گرفتم و متوجه شدم که ACLام پاره است.

او در ادامه توضح داد: در واقع من بعد از مصدومیت، ۱۰ دقیقه در نیمه اول بازی کردم و به رختکن رفتیم و آمدیم و ۱۰ دقیقه هم در نیمه دوم بازی کردم و پس از آن، زانویم خالی کرد و از زمین خارج شدم، وگرنه اصلا متوجه نشدم که رباطم پاره شده است. من به دکتر هم گفته بودم که استخوانم است و او هم فکر نمی‌کرد که رباط باشد و می‌گفت شاید مفصل‌‌ها هستند اما بعد از MRI مشخص شد رباطم پاره شده است.

هافبک پیکان درباره شرایط روحی که پس از مصدومیت داشت، گفت: واقعا شرایط سختی بود. من با توجه به اینکه بازی هم کرده بودم، اصلا فکر نمی‌کردم که مصدومیتم، پارگی رباط باشد. روزی که این خبر را شنیدم، خیلی ناراحت بودم اما خودم را جمع و جور کردم و گفتم اتفاقی است که افتاده و انشاالله بتوانم که هر چه زودتر برگردم. پنجشنبه نوبت عملم است و امیدوارم به خیر و خوشی تمام شود.

او درباره حمایت بازیکنان پیکان و مجتبی حسینی که با پیراهن او در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان حاضر شده بود، گفت: از همه اعضای تیم ممنونم و امیدوارم که بتوانند در ادامه راه موفق باشند. همچنین امیدوارم در این مدتی که حضور داشتم، از من راضی بوده باشند و من هم از زحمات آنها تشکر می‌کنم.

از حقدوست درباره عملکرد خوب و نقش کلیدی که در این فصل داشت هم سوال کردیم که او در پاسخ، عنوان کرد: شرایط خیلی خوبی داشتم و یکی از بهترین سال‌های فوتبالی‌ام در حال رقم خوردن بود اما متاسفانه این اتفاق افتاد. در هر صورت به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم هر چه زودتر به شرایط ایده‌آل برسم و به میادین برگردم.

وی سپس درباره زمان بازگشتش به میادین فوتبال گفت: با توجه به اینکه این هفته عمل می‌کنم و دوره درمانم ۶ ماه خواهد بود، به امید خدا از ابتدای فصل جدید به شرایط خوبی می‌رسم.

هافبک پیکان در پایان در پایان درباره روند پیکان در لیگ بیست و دوم گفت: ما تیمی یک‌دل، با انگیزه و جوان داریم و تا اینجا روند خیلی خوبی هم داشته‌ایم و اگر کمی باهوش‌تر و خوش شانس‌تر بودیم، می‌توانستیم نتایج بهتری هم بگیریم. در هر صورت به این تیم خوش‌بین هستیم و انشاالله که در نیم فصل دوم، امتیازاتی را که از دست داده‌ایم، جبران می‌کنیم.