مدافع ملی پوش پرسپولیس در بازی روز گذشته، توانایی بالای خود در کارهای رزمی را به رخ کشید.

پور  علی گنجی دان هشت کاراته! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس در رقابتی حساس و نفس گیر به سختی توانست ون پارس را در مرحله یک شانزدهم نهایی شکست دهد. این تیم بعد از تساوی دو بر دو مقابل حریف دسته یکی خود، در ضربات پنالتی نوفق به کسب برد شد.

مرتضی پورعلی گنجی زننده گل دوم پرسپولیس در دقیقه 77 این دیدار بود. مدافع آخر پرسپولیس در حالی که تیمش در آستانه شکست مقابل ون پارس قرار داشت، در یکی از نفوذهای خود برای استفاده از ضربات ایستگاهی، توانست گلزنی کند. او روی یک ریباند و با ضربه ای ناگهانی دروازه حریف را باز کرد و همین گل کار را به وقت های اضافه و در ادامه، ضربات پنالتی کشاند.

البته نجات پرسپولیس از شکست تنها کار مهم پورعلی گنجی مقابل ون پارس نبود. او در خط دفاعی نیز عملکرد کم اشتباهی داشت و البته در یک صحنه نیز با پرواز و ضربه ای رزمی روی هوا، بخش دیگری از توانایی های خود را به رخ کشید.

مدافع پرسپولیس در میانه های میدان برای دور کردن توپ از زمین جدا شد و همزمان، پای راست خود را تا جایی که می توانست بالا برد. او طی این حرکت، در حالی توپ را دور کرد که بازیکن حریف از چند سانتی متری، نظاره گر برخورد استوک مرتضی به توپ بود. با این حرکت رزمی کم نقص که به خطا نیز نیانجامید، باید به استعداد بالای مدافع سرخ پوشان در ورزش کاراته اقرار کنیم.