سرمربی مس رفسنجان امیدوار است سرنوشت متفاوتی نسبت به دو سال اخیر در انتظار تیمش در جام حذفی باشد.

ربیعی با لبخند وارد جام حذفی شد(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 به گزارش "ورزش سه"، نخستین سال صعود مس رفسنجان در لیگ برتر ایران با یک قرعه سخت در جام حذفی برای آنها همراه شد و شاگردان محمد ربیعی علی‌رغم نمایش پرتلاش در نخستین بازی آن فصل، در اصفهان به سپاهان باختند و در دوره قبل نیز اوضاع بر وفق مرادشان پیش نرفت، اما آنها دیروز شرایط متفاوتی برابر ذوب‌آهن داشتند.

مس رفسنجان که سال گذشته پس از برتری در تبریز مقابل تراکتور و عبور از سد پدیده به مرحله یک‌چهارم رسید و در عین ناباوری در ضربات پنالتی به خلیج فارس ماهشهر باخت و نتوانست شانس فینالیست شدن پیدا کند، دیروز با نمایش خوبی جام حذفی را آغاز کرد و حالا امیدوار است در این فصل دستاور بهتری داشته باشد.

شاگردان ربیعی دیروز با نمایش بهتر و در اختیار داشتن مالکیت توپ بیشتر نسبت به ذوب‌آهن، توانستند حملات بیشتری نسبت به حریف خود به وجود بیاورند و با تک گل شیمبا به برتری برسند تا مس رفسنجان گام اول در فصل جدید جام حذفی را محکم بردارد و به فکر بازی آینده در این رقابت‌ها باشد.

ربیعی که امید زیادی دارد تیمش با نمایش دفاعی منسجم و کم‌اشتباه در این فصل و خط دروازه مطمئن، در جام حذفی نیز به موفقیت برسد و برخلاف دو فصل اخیر به جمع چهار تیم نهایی و فینال برسد، دیروز با روحیه بالایی شاگردان خود را در کنار زمین هدایت می‌کرد و با خیال راحت بازی با ذوب‌آهن را پشت سر گذاشت.