با تمدید قرارداد محسن فروزان او یک فصل دیگر رقابت فشرده‌اش با منادی را برای رسیدن به پیراهن شماره یک آبی‌پوشان سیرجانی ادامه خواهد داد.

گل گهر یک سال دیگر با همین مثلث دروازه‌بانی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یکی از نقاطی که امیر قلعه‌نویی برای تقویت تیمش در لیگ بیست و یکم نگاه ویژه‌ای به آن داشت خط دروازه بود. این مربی در لیگ بیستم با علیرضا حقیقی و مهرداد بشاگردی تیمش را آماده مسابقات کرده بود ولی عملکرد این دو گلر نتوانست او را راضی کند تا در پنجره تابستانی لیگ بیست و یکم دست به تغییراتی در آرایش خط دروازه تیمش بزند.

سرمربی با تجربه گل‌گهر محسن فروزان و محمدحسین اکبرمنادی که هر دو عملکرد خوبی در فولاد خوزستان و سایپا داشتند؛ به خدمت گرفت و خیال خودش را بابت خط دروازه راحت کرد.

امیرقلعه نویی در فصلی که گذشت 4 مرتبه از منادی در چارچوب دروازه گل‌گهر استفاده کرد و در 26 مسابقه هم این محسن فروزان بود که به‌عنوان دروازه‌بان شماره یک راهی میدان شد. فروزان چند روز پیش قراردادش را تمدید کرد و منادی هم یک فصل دیگر با آبی‌های شهر سیرجان قرارداد دارد.

با این وجود و با توجه به پیشنهاداتی که هر دو دروازه‌بان گل‌گهر برای حضور در تیم‌های دیگر داشتند، تصمیم به ادامه همکاری با آبی‌پوشان سیرجانی گرفتند که در این فصل در ادامه روند صعودی‌شان در دو جام حذفی و لیگ برتر به دنبال قهرمانی هستند.

دیگر دروازه‌بان گل‌گهر هم نیک‌پور است که در یکی از بازیکنان تیم امید به شمار می‌رود و این سه دروازه‌بان بار دیگر خودشان را برای شروع رقابتی سخت زیر نظر حسین ترابپور، مربی گلرهای گل‌گهر آماده می‌کنند.