مرحله یک شانزدهم نهائی رقابت‌های جام حذفی، امروز با برگزاری ۶ دیدار آغاز خواهد شد.

همراه حواشی و اخبار جام حذفی (زنده)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، این آغاز رسمی جام حذفی در لیگ فوتبال ایران، در سرمای بیستم دی‌ماه است. تیم‌هایی مثل آریو اسلامشهر، بعثت کرمانشاه، دریای بابل، ایمان سبز، استقلال ملاثانی، آرمان گهر، نود ارومیه، مس شهربابک، ون پارس، خوشه طلایی ساوه و چادرملوی اردکان در رقابت‌های این دور مقابل حریفان خود قرار خواهند گرفت؛ درحالی‌که حساس‌ترین بازی بین دو تیم تراکتور و استقلال (پس‌فردا) برگزار خواهد شد و یکی از این دو تیم مدعی، جام را لاجرم ترک می‌کند.

در بازی‌های امروز، که از ساعت ۱۳:۳۰ در اسلامشهر و با مسابقه آریو و آلومینیوم آغاز می‌شود، پنج تیم لیگ برتری مقابل حریفان کم‌نام‌ونشان‌تر به میدان خواهند رفت و البته در این بین، تیم هوادار که به دیدار چادرملو خواهد رفت، قرعه دشوارتری دارد.

در این پست، اخبار و نکته‌های مربوط به مسابقات امروز را با هم مرور خواهیم کرد:

 پوشش زنده خبری

20 دی 1401 ساعت 15:22

پرتاب اوت بازیکن ون پارس به دست علی نعمتی، مدافع تیم پرسپولیس، برخورد کرد تا با اعلام پنالتی از سوی سعاد وفاپیشه، اولین گل این مسابقه توسط ایمان کیانی از روی نقطه پنالتی به ثمر برسد‌. پرسپولیس حداقل ۸۰ دقیقه برای تغییر نتیجه بازی فرصت خواهد داشت.

20 دی 1401 ساعت 15:01

آلومینیوم با درخشش دو مهاجم گلزنش، محمدرضا آزادی و هانسل زاپاتا، از حریف سختکوش دسته دومی خود پیش افتاد. گل آزادی که از فاصله ۳۵ متری و روی یک ضربه کاشته به ثمر رسید، زیبایی خاصی داشت.

20 دی 1401 ساعت 14:55

فهرست نفرات پرسپولیس و ون پارس؛

نیمکت ذخیره‌: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، وحدت حنانوف، محمدمهدی احمدی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، مهدی عبدی و حامد پاکدل.

20 دی 1401 ساعت 14:48

نمایی از تمرین امروز استقلال. آنها حساس‌ترین بازی این مرحله از جام حذفی را مقابل تراکتور انجام می‌دهند؛ در شرایطی که بازی برای اغلب بازیکنان و همچنین سرمربی، یک مسابقه "باید ببری" است.

20 دی 1401 ساعت 14:48

اولین گل مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی توسط محمدمهدی سرداری در دقیقه ۴۰ بازی مقابل آلومینیوم به ثمر رسید تا شاگردان مهدی رحمتی، یک نیمه دشوار در اسلامشهر پیش رو داشته باشند. این مسابقه‌ای فیزیکی، پربرخورد و مشکل‌ساز در زمینی است که بازی در آن برای یک تیم لیگ برتری چندان راحت نیست.

20 دی 1401 ساعت 14:10

در‌ جمع بازیکنان پرسپولیس، احمد گوهری، سروش رفیعی و سیامک نعمتی دوباره فرصت بازی در‌ ترکیب ثابت پرسپولیس را یافته‌اند. نکته جالب در ترکیب امروز پرسپولیس، حضور مهدی ترابی در جمع ۱۱ نفر اصلی است تا سرخ‌ها نسبت به بازی قبل مقابل نساجی، تغییرات چندانی نداشته باشند.

20 دی 1401 ساعت 13:59

در مسابقه آریو و آلومینیوم بنرهای تبلیغاتی شرکت لبنیات میهن روی نیمکت‌های ذخیره و در اطراف زمین خودنمایی می‌کند و به نظر این کارخانه از تیم آریو حمایت می‌نماید.

20 دی 1401 ساعت 13:45

مسابقات امروز جام حذفی مزین به نام خلیج همیشگی فارس خواهد بود. این تصویری از طرح موزاییکی خلیج فارس به لاتین، در ورزشگاه آزادی و پیش از مسابقه پرسپولیس مقابل ون پارس است.

20 دی 1401 ساعت 13:44

با سوت آغاز مسابقات امروز، بد نیست یادی هم از فصل گذشته این مسابقات کنیم که با قهرمانی تیم فوتبال نساجی به پایان رسید تا یک شگفتی بزرگ در فوتبال ایران رقم بخورد. نساج‌ها با هدایت ساکت الهامی در حالی موفق به کسب این عنوان شدند که در سه بازی سرنوشت‌ساز از سد استقلال، مس کرمان و آلومینیوم گذشتند‌. نساجی با حمید مطهری در اولین مسابقه جام حذفی، فردا مقابل فجر سپاسی قرار خواهد گرفت که لقمه گلوگیری به حساب می‌آید.

20 دی 1401 ساعت 13:39

دو تیم دسته دومی بعثت و نود ارومیه در شرایطی به دیدار یکدیگر خواهند رفت که هوا در کرمانشاه آفتابی است. جالب است بدانید که مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال ایران، روز گذشته در کرمانشاه، مجمع هیئت فوتبال این استان را برگزار کرد؛ استانی که بعد از غروب تیم شیرین فراز در فوتبال ایران، فعالیت چندانی در رقابت‌های فوتبالی ندارد.