دروازه‌بان آلومینیوم با چهره‌ای مغموم بازی جام حذفی تیمش را به پایان رساند.

ناراحت‌ترین صورت در برد ایر ال کو(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سید مهدی رحمتی در نخستین بازی تیمش در جام حذفی تصمیم گرفت تغییراتی در ترکیب اولیه به وجود بیاورد که یکی از آنها حضور مسعود پورمحمد به جای حسین پورحمیدی در خط دروازه بود تا سرمربی آلومینیوم فرصت بازی در این فصل را به هر دو گلر با تجربه‌اش داده باشد.

پورمحمد که در ابتدای فصل از نفت مسجدسلیمان به جمع اراکی‌ها اضافه شد و در دوران حضور آلومینیوم در لیگ یک نیز روزهای خوبی همراه این تیم داشت، در مسابقه با آریو اسلام‌شهر نخستین تجربه بازی خود زیر نظر رحمتی را به دست آورد، با چهره‌ای ناراحت این بازی را تمام کرد.

می‌توان گفت دیدار آلومینیوم مقابل آریو اسلام‌شهر، به اصطلاح فوتبالی‌ها «روز پورمحمد نبود» و این گلر پس از اینکه روی یک ضربه عجیب از جناح راست دروازه‌اش باز شد و در نیمه دوم مرتکب پنالتی شد، در شروع وقت‌های اضافه اول جای خود را به پورحمیدی داد و با چهره‌ه‌ای ناراحت روی نیمکت نشست.

آلومینیوم بازی مقابل آریو اسلام‌شهر را با موفقیت پشت سر گذاشت و حالا منتظر قرعه بعدی در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی خواهد بود و باید دید شرایط بازی بعد برای انتخاب ترکیب مدنظر رحمتی چطور خواهد بود و پورمحمد دوباره فرصت به دست می‌آورد یا پورحمیدی به دروازه برمی‌گردد.