حسن جعفری نیم فصل خوبی را در پست وین گر راست تیم فوتبال مس رفسنجان پشت سر گذاشت.

جعفری برنده جنگ تمام عیار در منطقه راست مس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش‌سه"، فصل برای مدافع سابق سپاهان مقابل تیم سابقش نساجی مازندران خیلی خوب شروع شد و او با ارسالی دقیق زمینه‌ساز گل اول تیمش با ضربه سر لوسیانو پریرا شد.

جعفری در شرایطی توانسته بود در سیستم 2-5-3 مورد نظر محمد ربیعی پست پیستون راست را از آن خود کند که فرشاد محمدی‌مهر و مرتضی منصوری به عنوان دو رقیب سرسخت در اردوی مس رفسنجان بودند، ولی عملکرد این بازیکن سبب شد تا کادر فنی نارنجی‌پوشان از این بازیکن به عنوان نفر اصلی تیم در منطقه راست استفاده کند. محمدی‌مهر و مرتضی منصوری نیز احتمالا در پنجره زمستانی به تیم دیگری ملحق خواهند شد.

جعفری پس از جدایی از سپاهان مدتی را در شهرخودرو پشت سر گذاشت و سپس به مس رفسنجان پیوست و حالا در سومین فصل حضور بهترین فرم خود را ارائه می‌کند.

مس رفسنجان در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر تنها 4 بار گل خورده که نشان می‌دهد محمد ربیعی به خوبی توانسته پازل‌های تیم را برای ایجاد یک خط دفاعی قدرتمند کنار هم قرار بدهد. البته این مربی باید در بخش هجومی شرایط تیمش را تغییر بدهد تا موقعیت‌هایی که از چپ و راست و مرکز روی دروازه حریفان ایجاد می‌شود به راحتی از دست نرود.