پاکو خمس سرمربی اسپانیایی تراکتور به عنوان گزینه مربیگری تیم فوتبال اسپورتینگ خی خون معرفی شده است.

مشتری دست به نقد اسپانیایی برای سرمربی تراکتور
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش “ورزش سه” قربان بردیف با سابقه طولانی مدت و البته خوب یکی از سرشناس‌ترین مربیانی بود که ابتدای این فصل توسط محمدرضا زنوزی به ایران آمد و با قراردادی بلند مدت هدایت تراکتور را بر عهده گرفت.

اما او بعد از برگزاری هفته یازدهم لیگ برتر و در حالی که تراکتور اردوی آماده‌سازی خود را در ترکیه برپا کرده بود، چمدان‌های خود را برای سفر دوباره به روسیه بست و به عنوان سرمربی باشگاه سوچی انتخاب شد.

بعد از این اتفاق، با تصمیم زنوزی پاکو خمس، سرمربی اسپانیایی که سابقه هدایت رایو وایکانو را در لالیگا دارد به عنوان سرمربی جدید تراکتور انتخاب شد. مربی‌ای که با تغییر سبک این تیم نتایج قابل قبولی را به دست آورده است.

با این حال امروز رسانه‌های اسپانیایی طی گزارشی اعلام کرده‌اند که خمس، جزو گزینه‌های مربیگری برای تیم اسپورتینگ خیخون قرار گرفته است و مدیران این باشگاه اسپانیایی به دنبال مذاکره با سرمربی فعلی تراکتور برای آوردن به جای آبلاردو، سرمربی فعلی این تیم هستند.

خیخون در حال حاضر با ۲۸ امتیاز در رده چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا حضور دارد و شانسی برای صعود به لالیگا ندارد. اما پس از شکست این هفته مقابل راسینگ سانتاندر، خطر قرار گرفتن در بین تیم‌های پایین جدول را حس می‌کند.

حالا باید دید خمس نیز به مانند بردیف با خروج از تراکتور بار دیگر به اسپانیا بازمی‌گردد یا ترجیح می‌دهد در تبریز مانده و تیمی مدعی درست کند. البته که با توجه به قرارداد موجود، نظر مالک و مدیران تراکتور نیز شرط اصلی برای جدایی احتمالی به شمار می‌رود.