سرمربیان پرتغالی استقلال و سپاهان پیش از بازی بزرگ هفته در نقش جهان، میدان بیشتری به دستیاران خود داده‌اند.

گَنگ پرتغالی‌ها برای بازی بزرگ هفته جور است!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، حساس‌ترین دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر روز پنج‌شنبه در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان بین تیم‌های سپاهان و استقلال برگزار خواهد شد.

این دیدار که به‌خاطر نزدیکی دو تیم در جدول و حساسیت‌های مربوط به کورس قهرمانی، از اهمیت بسیار بالایی برای این دو رقیب دیرینه برخوردار است، در شرایطی برگزار خواهد شد که هم سپاهان و هم استقلال از یک کادر فنی پرتغالی برخوردارند؛ موضوعی که باعث شده از ابتدای فصل تا کنون، هر دو تیم در رادار رسانه‌های پرتغالی قرار داشته باشند و عملکرد آن‌ها زیر ذره‌بین باشد.

اما نکته جالب در خصوص این بازی، تقابل ساپینتو و مورایس در یک نبرد انتقامی است؛ جایی که ساپینتو چند هفته بعد از باخت مقابل سپاهان وعده انتقام از مورایس در اصفهان را داده بود و البته سرمربی پرتغالی سپاهان ترجیح داده بود با ملاطفت، از این صحبت ساپینتو عبور کند و پاسخ کری‌خوانی او را ندهد.

حالا این دو سرمربی در شرایطی تیم‌های خود برای دیدار بزرگ هفته در اصفهان را آماده می‌کنند که دو دستیار شاخص در ترکیب کادر خود دارند. روی موتا، دستیار همیشگی ساپینتو در استقلال و هوگو آلمیدا، ستاره سابق فوتبال پرتغال و مربی کنونی سپاهان در کنار مورایس!

هر دو سرمربی در روزهایی که حسابی برای شکست رقیب قدرتمند به فکر فرو رفته و در حال برانداز کردن آخرین استراتژی‌ها و حربه‌های تاکتیکی هستند، عنان کار در تمرینات را به دستیاران خود سپرده‌اند و امیدوارند با طی‌کردن آیتم‌های تمرینی در جلسات منتهی به بازی روز پنج‌شنبه، بازیکنانی آماده در اختیار داشته باشند.