گری نویل، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید صدرنشین فعلی لیگ برتر در ادامه فصل به رتبه‌های پایین‌تر سقوط می‌کند و منچسترسیتی و منچستریونایتد قهرمان و نایب‌قهرمان لیگ خواهند شد.

آرسنال نه، دو تیم شهر منچستر اول و دوم می‌شوند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، گری نویل، بازیکن سابق شیاطین سرخ، که این روزها به عنوان کارشناس شبکه اسکای فعالیت می‌کند، می‌گوید یونایتد با وجود اینکه 9 بازی اخیرش را با پیروزی پشت سر گذاشته و بسیاری از هواداران را امیدوار کرده امسال در حد قهرمانی نیست اما نایب‌قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

منچستریونایتد اخیرا هم صدرنشین لیگ برتر، آرسنال را شکست داده و هم مدافع عنوان قهرمانی، منچسترسیتی را. آنها در این فصل لیورپول و تاتنهام را هم شکست داده‌اند. پیروزی 2-1 روز یکشنبه آنها مقابل سیتی باعث شده فاصله شیاطین سرخ با شاگردان گواردیولا به یک امتیاز کاهش یابد. اما درحالی‌که شیاطین سرخ همچنان با آرسنال 9 امتیاز فاصله دارند نویل می‌گوید توپچی‌ها قهرمان این فصل نخواهند بود.

درحالی‌که منچستریونایتد روز یکشنبه به مصاف آرسنال می‌رود گری نویل در پاسخ به این پرسش که آیا آرسنال امسال قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد، گفت: "نه. ولی البته من در فصل 16-2015 هم گفته بودم لستر امکان ندارد قهرمان بشود.

ولی این بار اصرار دارم که آرسنال قهرمان نمی‌شود. سیتی امسال هم قهرمان این لیگ است. به نظرم یونایتد هم نایب‌قهرمان خواهد بود. می‌دانم این حرف هواداران آرسنال را عصبانی می‌کند. می‌دانید من امیدوارم آرسنال قهرمان بشود. یعنی ترجیح می‌دهم آنها به قهرمانی برسند، نه سیتی. ولی نظر کارشناسی‌ام این است که سیتی دوباره قهرمان خواهد شد."

یونایتد تا پایان فصل راه دشواری در پیش دارد و در چند بازی خارج از خانه باید به مصاف بزرگان لیگ برتر مثل آرسنال، لیورپول، نیوکسل و تاتنهام برود.