رونالدینیو، ستاره سابق بارسلونا، از قهرمانی این تیم در سوپر جام اسپانیا با پیروزی برابر رئال مادرید ابراز خوشحالی کرد.

خوشحالی رونالدینیو از قهرمانی بارسا: چه نتیجه زیبایی!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی 1-3 یکشنبه شب بارسلونا برابر رئال مادرید در ورزشگاه ملک فهد به معنای قهرمانی این تیم در رقابت‌های سوپر جام اسپانیا بود. 

افت بارسلونا در چند سال اخیر باعث نگرانی بسیاری از هواداران و علاقمندان به این تیم شده بود اما حضور ژاوی شرایط را به شکل قابل توجهی تغییر داد و حالا به نظر می‌رسد که آنها بار دیگر در حال بازگشت به روزهای طلایی این باشگاه هستند. 

این موضوع مورد توجه رونالدینیو نیز قرار گرفته و او هم در پیامی که به مناسبت قهرمانی بارسا منتشر کرد به ژاوی به خاطر رساندن این تیم به این قهرمانی تبریک گفته است. 

این ستاره سابق بارسلونا با انتشار تصویری از بالا بردن جام توسط بازیکنان این تیم نوشت:« به بارسلونا به خاطر این نتیجه زیبا تبریک می‌گویم!!! به تمامی مدیران این باشگاه و همچنین ژاوی، دوست خودم، هم تبریک می‌گویم. ما در مسیر درستی قرار داریم.»

این اولین قهرمانی بارسلونا در دو سال اخیر به حساب می‌آمد و به همین دلیل اهمیت بسیار زیادی نه فقط برای هواداران این باشگاه، بلکه برای مدیران این باشگاه نیز داشت. 

این همچنین اولین جام قهرمانی ژاوی از زمان حضورش روی نیمکت این تیم به عنوان سرمربی بود و آنها را امیدوار کرد که امسال بتوانند رئال مادرید را در کورس قهرمانی لالیگا هم شکست دهند و بار دیگر این جام را به خانه ببرند.