دومین پیشنهاد بایرن مونیخ برای جذب یان زو مر نیز از سوی مون شن گلادباخ رد شده است.

گلادباخ دومین پیشنهاد بایرن را هم رد کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پس از مصدومیت شدید مانوئل نویر و شکستگی پا در هنگام انجام اسکی تفریحی، بایرن به دنبال جذب یک سنگربان مطمئن برای جانشینی ملی پوش آلمانی است و انتخاب اول باوارایی ها، یان زومر سنگربان سوئیسی مونشن گلادباخ است.

در همین خصوص، بایرن پیشنهاد اولیه خود را به گلادباخ ارائه کرد که توسط این باشگاه رد شد. حالا اسکای اسپورت آلمان گزارش داده است که پرافتخارترین تیم آلمان  پس از بازگشت به مذاکرات با مقامات مونشن گلادباخ، در ساعات گذشته پیشنهاد جدیدی ارائه کرده است.

این رسانه اشاره کرد که ارزش پیشنهاد جدید بایرن به 8 میلیون یورو رسیده است که البته یک میلیون دیگر نیز به عنوان پاداش ها به قرارداد زومر اضافه خواهد شد تا در صورت محقق شدن این بندها، مبلغ انتقال این سنگربان 34 ساله به 9 میلیون یورو برسد.

البته اسکای اسپورت اعلام کرده که گلادباخ پیشنهاد جدید بایرن را همانند اولین پیشنهاد که ارزش آن 5 میلیون یورو بود را رد کرده است. این اتفاق در شرایطی رخ داده که قرارداد زومر با گلادباخ در تابستان آینده به پایان می رسد و این سنگربان باتجربه می تواند به صورت رایگان از بوروسیا پارک جدا شود.

باشگاه آلمانی قصد دارد از فروش یان زومر، 10 میلیون یورو به دست بیاورد تا این مبلغ را برای جذب یوناس اوملین به مون پلیه فرانسه بپردازد.