رضا خالقی فر مهاجم سرشناس فوتبال کشور در تلاش است در سال های پایانی حضور در فوتبال به عنوان بازیکن یک خاطره جالب برای خود به ثبت برساند.

بازیکن مدنظر برانکو هنوز در میدان رقابت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، او در نوک خط حمله سایپا امیدوار است، با گل های حساسی که به ثمر می رساند، در نهایت موجب صعود نارنجی پوشان پایتخت به لیگ برتر شود. او روز گذشته و در  هفته نخست دور برگشت بازی های لیگ یک و در مصاف با تیم دریا بابل در انجام این ماموریت موفق نبود. با این حال مورد تشویق فوتبالدوستان همشهری قرار گرفت و به آنها ادای احترام کرد.

رضا خالقی‌فر بازیکنی که برانکو او را به رامین رضاییان ترجیح می‌داد هنوز در فوتبال ایران حاضر است و مهره مهمی در تیم محمود فکری محسوب می‌شود

مصاف دریا بابل – ساپیا تهران یک بر صفر به سود تیم دریا به پایان رسید تا سایپا سر بزنگاه سه امتیاز حیاتی و سرنوشت ساز از دست دهد. البته شانس برای صعود به لیگ برتر هنوز برای سایپا از بین نرفته و حضور در رده سوم جدول در حالی که با تیم دوم هم امتیاز است، بدین معنی است رضا خالقی فر و هم تیمی هایش هم چنان یکی از گزینه های صعود به  لیگ برتر به حساب می آیند. سایپا بعد از هفته های متوالی بود که در یک بازی شکست می خورد.