نیمه دوم دیدار دو تیم استقلال و سپاهان با جذابیت و البته خلق موقعیت‌های عالی گلزنی پیگیری می‌شود.

گزارش زنده: سپاهان یک- استقلال یک
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دور برگشت از رقابت‌های لیگ برتر، امروز آغاز می‌شود و در مهم‌ترین دیدار، استقلال در استادیوم نقش جهان اصفهان، میهمان سپاهان است. هر دو تیم با 27 امتیاز و به دلیل تفاضل گل، در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند و برای جا نماندن از کورس قهرمانی و کاهش احتمالی فاصله با پرسپولیس، به دنبال کسب پیروزی هستند.

استقلالی‌ها که در چهار بازی قبلی خود تنها چهار امتیاز را کسب کرده‌اند، علاقه‌ای به از دست دادن امتیاز در این بازی مهم ندارند. آبی پوشان در سه سفر قبلی خود به اصفهان، موفق به کسب پیروزی نشده‌اند و باید دید مانع از پوکر سپاهان در زمینه شکست ناپذیری خواهند شد یا خیر.

ساپینتو برای این دیدار دست به تغییرات مهمی در ترکیب تیمش زده و امید حامدی‌فر و پیمان بابایی را از ابتدا روانه میدان کرده و علیرضا رضایی نیز به اجبار و با توجه به مصدومیت حسینی، در ترکیب اصلی قرار داده است. او قایدی و محبی را روی نیمکت تیمش دارد و باید دید چه زمانی از آن‌ها استفاده خواهد کرد.

در سمت مقابل نیز سپاهان با تمام قوا پای به زمین مسابقه گذاشته است. تیم ژوزه مورایس هر چند که در چهار دیدار قبلی یک شکست برابر پیکان را در کارنامه دارد اما این تیم توانسته است در سه دیدار دیگر، 9 مرتبه دروازه رقبا را باز کند و از این حیث، با آمار بسیار خوبی در خط حمله روبرو است.

سپاهان در چهار دیدار قبلی خود که در استادیوم نقش جهان برگزار کرده (سه بازی لیگ و یک دیدار جام حذفی) برنده از زمین خارج شده و آن‌ها امروز امیدوار به تکرار این موضوع هستند.

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:

◀️بازی از هفته شانزدهم بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر