کاوه رضایی در بازگشت به ترکیب اصلی تراکتور عملکرد خوبی را ارائه کرد.

آغاز هفته سرنوشت‌ساز کاوه در سالن فی تنس (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، کاوه رضایی روز گذشته در ترکیب اصلی تراکتور حضور داشت و موفق شد گل نخست تیمش را با یک شوت سرضرب و دیدنی از پشت محوطه جریمه به ثمر برساند. او در لحظه گل شاید انتظارش را نداشت که توپ جلوی پایش فرود بیاید، اما به بهترین شکل ممکن از موقعیت پیش‌آمده بهره برد و توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

رضایی که در هفته‌های اخیر حضور کمرنگی در ترکیب اصلی داشت و با مصدومیتش، هواداران تراکتور را هم ناامید کرده بود، با این گل به بهترین شکل بازگشت خود به فرم مطلوب را نشان داد و نکته جالب اینکه در اولین بازی فیکس خود بعد از مصدومیت، این درخشش را نشان داد.

این در حالی است که کاوه شایعات زیادی را هم در نقل و انتقالات متوجه خود دیده است؛ از جدایی به مقصد استقلال تا معاوضه با بازیکنی از سپاهان که هیچ یک محقق نشد تا همچنان پیراهن سرخ بر تن کاوه باقی بماند.

با این حال، هنوز تکلیف رضایی به صورت صددرصد در تراکتور مشخص نیست و این در حالی است که پاکو خمس نسبت به حفظ او تاکید کرده است.

هواداران تراکتور امیدوارند اگر قرار است کاوه در تبریز بماند، در قامت یک ستاره ظاهر شود و بازیکنی باشد که تراکتور با او به استقبال رقابت با 5 مدعی بالای جدول برود.