بعد از شکست سنگین میلان مقابل ساسولو در سن سیرو، هواداران این تیم در استادیوم از بازیکنان انتقاد کردند و گفتند در دربی هفته آینده چنین شرایطی را تحمل نخواهند کرد.

پیام هواداران به میلان: برای دربی 11 شیر می‌خواهیم!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، میلان درحالی‌که یکشنبه آینده باید در دربی دلامدونینا به مصاف حریف همشهری‌اش، اینتر، برود تا یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل برای روسونری و هوادارانش را برگزار کند، امروز در خانه خود شکستی غیرمنتظره و سنگین را تجربه کرد.

درحالی‌که هواداران کوروا سود امیدوار بودند در این بازی شاهد پیروزی تیمشان باشند تا روسونری هم رتبه خود را در جدول ارتقا بدهد و هم در آستانه دربی روحیه بالاتری پیدا کند، شاگردان استفانو پیولی با ارائه یک بازی ضعیف در نهایت 5-2 مقابل ساسولو شکست خوردند.

هواداران در سن‌سیرو در پایان بازی با اینکه واکنشی خشم‌آلود به این عملکرد بازیکنان میلان داشتند، ولی خطاب به آنها گفتند همچنان از تیمشان حمایت می‌کنند.

کوروا سود، وقتی سوت پایان بازی امروز به صدا درآمد، به جای نشان دادن خشم خود با اقداماتی مثل سوت زدن یا هو کردن بازیکنان به سرودخوانی پرداختند، ولی پیام آنها خطاب به بازیکنان واضح بود. هواداران میلان با بازیکنانشان اتمام حجت کردند و فریاد زدند: "ما برای دربی 11 شیر می‌خواهیم".