کارلو آنجلوتی یک بار دیگر از وینیسیوس دفاع کرد و گفت که حجم انتقادات از سبک بازی او غیرمنصفانه است و این در واقع مشکل فوتبال اسپانیاست.

آنجلوتی: مشکل از وینیسیوس نیست، از فوتبال اسپانیاست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در مراکش حضور دارد و فردا در نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان باید برابر الاهلی مصر، قهرمان آفریقا، قرار بگیرد. رئال پس از شکست مقابل مایورکا شرایط چندان خوبی ندارد و این جام برای کارلو آنچلوتی به خصوص اهمیت بالایی دارد چرا که ناکامی در آن آینده او در رئال را با خطری جدی مواجه خواهد کرد.

کارلتو در نشست خبری این بازی گفت: «جام باشگاه‌های جهان تورنمنتی بسیار مهم است؛ یعنی شما در لیگ قهرمانان کارتان را به بهترین شکل انجام داده‌اید. ما در مراکش هواداران زیادی داریم و این شانس را داریم تا با کسب یک جام دیگر، هواداران‌مان در همه جای دنیا را خوشحال کنیم. شرایط خوبی در فصل جاری نداریم و قهرمانی می‌تواند روحیه و اعتماد به نفس تیم را برای ادامه کار بسیار بالا ببرد.»

خطاهای زیاد روی وینیسیوس و دفاع بازیکنان رئال از او در زمین: «بازیکنان رئال باید از چه چیز دفاع کنند؟ به نظر می‌رسد مشکل از وینیسیوس است ولی این‌طور نیست. مشکل از فوتبال اسپانیاست و این معضل باید حل شود. وینیسیوس قربانی موضوعی است که من درکش نمی‌کنم.»

الاهلی: «الاهلی باشگاهی با تاریخی پرافتخار است. بارها در این رقابت‌ها حاضر بوده‌اند و تیمی سازمان یافته هستند. بازی دشواری برابر تیمی باانگیزه خواهیم داشت. فردا ما هم مثل الاهلی هواداران زیادی در ورزشگاه خواهیم داشت و بازی جذابی خواهد شد.»

وضعیت مصدومان رئال: «تیبو کورتوا، بنزما و میلیتائو در فهرست هستند و فکر می‌کنم بتوانند برای شنبه اگر ما بتوانیم در فینال باشیم، در دسترس باشند. اگر به فینال برویم، پنجشنبه از مادرید به مراکش می‌آیند.»

سطح بحران در رئال مادرید: «توقعات در رئال بالاست و باید به خوبی شرایط فعلی را ارزیابی کنیم. من همچنان معتقدم تیمی رو به پیشرفت هستیم و در وضعیت خوبی به سر می‌بریم. در تیم اعتماد به نفس بالایی می‌بینم و مطمئنم نتایج خوبی تا پایان فصل خواهیم گرفت.»