مدافع ملوان قول کسب یک رتبه خوب در پایان فصل را به هواداران تیمش می‌دهد.

خط و نشان یک مدافع برای  استقلالی ها!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، ملوان در انزلی با نتیجه دو بر یک مغلوب گل گهر سیرجان شد تا به این ترتیب در پایان این هفته با 22 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی قرار بگیرد. به همین بهانه گفتگویی داشتیم با سعید کریمی، مدافع تیم ملوان که در ادامه می خوانید؛

کریمی مدافع ملوان در مورد این بازی گفت: در طول نود دقیقه، حاکم توپ و میدان بودیم و فکر می‌کنم،‌ نتیجه‌ای جز پیروزی در این دیدار حق‌مان نبود. اما با دو اشتباه فردی که مقصر آن تمام بچه‌های تیم هستند، دو گل دریافت کردیم. بعد از دریافت گل هم بازی در اختیار ما بود و چند موقعیت خلق کردیم اما متاسفانه گل اول را دیر به ثمر رساندیم و زمانی برای زدن گل تساوی نداشتیم. در مجموع نمایش خیلی خوب ارائه دادیم و به نظرم یکی از بهترین‌ بازی‌های ما در این فصل بود.

او ادامه داد: گل‌گهر یکی از تیم‌های خوب و پرهزینه لیگ است، ما در طول هفته روی نقاط ضعف و قدرت آنها کار کرده بودیم. میانگین قدی گل‌گهر بالا است. گل اول را هم از روی توپ‌های هوایی دریافت کردیم اما در طول بازی تیم ما فوتبال بهتری ارائه داد و موقعیت‌های‌ زیادی هم داشتم که با کم دقتی در ضربات آخر، می‌توانستیم برنده این دیدار باشیم.

این بازیکن در رابطه اشتباه گلر و مدافعان ملوان در به ثمر رسیدن گل‌های گل‌گهر، عنوان کرد: همانطور که گفته‌ام در این بازی اشتباهات فردی داشتیم اما هنگامی که تیمی گل دریافت می‌کند، تمام بازیکنان مقصر هستند. باید با تمرین بیشتر روی نقاط ضعف خود را پوشش دهیم و در ادامه فصل این شکست را جبران کنیم.

مدافع ساروی ملوانان درباره بازی جام حذفی تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: اتفاقات بازی هفته هفدهم ما مقابل استقلال بسیار عجیب بود، معمولا حریفان استقلال در آزادی عقب نشینی می‌کنند اما ما هر چهار گل را از روی ضد حملات آنها دریافت کردیم، به نظرم آن دیدار را باید فراموش کنیم‌. در جام حذفی نمایش متفاوت و بهتری خواهیم داشت و حتما با یک نتیجه خوب همراه می‌شود.

وی در خصوص وضعیت ملوان در جدول و حاشیه امنی‌ که به نسبت نیم فصل اول برای خود ایجاد کرده است، اضافه کرد: درست است که ما نگرانی چندانی از بابت سقوط به لیگ یک نداریم اما فاصله امتیازی بین تیم ها خیلی نزدیک است و با یک برد و یا باخت، جایگاه تیم‌ها تا چند رده تغییر می‌کند. خدا را شکر ما توانستیم امتیازات خوبی جمع کنیم و مطمئن باشید در ادامه راه هم بازی های خوبی انجام می‌دهیم. شکل فوتبال ما خوب و هجومی است به همین دلیل معمولا بازی‌های ما با نتایج پرگل به پایان می‌رسد. بدون شک در پایان فصل یک رتبه خوب و درخور شان ملوان و انزلی‌چی‌ها کسب می‌کنیم.

کریمی در پایان یادآور شد: در این بازی شرمنده هواداران‌ پرتعداد حاضر در سن سیروس شدیم، بازی خوبی ارائه دادیم اما از آنها بابت این شکست، عذرخواهی می‌کنم.