بعد از شکست مقابل هوادار، اکنون پرسپولیسی ها با پشت سر گذاشتن استراحتی یک روزه آماده دیدار آتی خود خواهند شد که باید برابر سپاهان به انجام برسانند.

استارت پرسپولیس برای جدال جنجالی مقابل سپاهان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس فاصله امتیازی خود را که در نیم فصل با دیگر رقبا شکل داده بود کاملا از دست داده و حتی به رده دوم جدول سقوط کرده است تا کار برای دستیابی به قهرمانی برای این تیم سخت‌تر نیز شود. با این حال بعد از جنجال‌هایی که طی چند وقت اخیر از سوی اعضای این تیم حول اتفاقات آن شکل گرفت، اکنون یحیی گل محمدی تیمش را مهیای دیدار حساس و سخت برابر سپاهان در جام حذفی می‌کند.

تیم یحیی گل محمدی باید روز سوم اسفند در اصفهان و در دیداری سخت مقابل سپاهان قرار گرفته و یک گام دیگر به سمت قهرمانی در این رقابت‌ها پیش برود.

پرسپولیس بعد از شکست برابر هوادار تهران و در ادامه یک پیروزی پرگل در جدالی تدارکاتی مقابل ویستاتوربین تهران، استراحتی یک روزه را پشت سر گذاشت و اکنون بار دیگر تمرینات خود را برای حضور در اصفهان و تقابل با سپاهان استارت زده است.

یحیی گل محمدی بعد از گلایه‌های تندی که طی چند وقت اخیر داشت، اکنون آماده است تا تفکرات تاکتیکی خود را در فاصله باقیمانده تا دیدار با سپاهان در تمرینات دنبال کند و تیمش را به برای یک برد بزرگ آماده کند. او کاملا به این نکته واقف است که برتری برابر سپاهان در جام حذفی یک برد بزرگ برای او خواهد بود. بردی که شاید حتی دستیابی به قهرمانی لیگ برتر را نیز فراهم سازد و نتیجه باخت نیز شرایطی بالعکس را در پی خواهد داشت.

شیخ دیاباته که در بازی با هوادار دچار شکستگی سر شده بود، بانداژ خود را کنده اما آثار این مصدومیت همچنان روی شقیقه او مشخص است. با این حال او آماده است تا تیمش را در دیدار با سپاهان همراهی کند و خبری از مصدومیت‌‎های سریالی گذشته خوشبختانه نیست.

پریرا مهاجم برزیلی تازه وارد پرسپولیس نیز برابر هوادار تهران دقایقی مورد ارزیابی قرار گرفت و برابر ویستاتوربین نیز شم گلزنی خود را به نمایش گذاشت. او برابر سپاهان سورپرایز بزرگ یحیی برای عبور از حریف سرسخت و قدرتمند خواهد بود؟

بیرانوند در مرحله قبلی جام حذفی در حضور کوتاه مدت خود تنها در ضربات پنالتی توانست توانایی بالای خود را به نمایش بگذارد. او اینبار با مهاجمان قدرتمند سپاهان نیازمند تمرکز و توانایی بالاتری برای ستاره شدن در تیمش است. تقابل او با پیام نیازمند که در تیم ملی ذخیره‌اش بوده و این روزها در قامت ستاره سپاهان ظاهر شده نیز جالب توجه خواهد بود.