هتل محل اقامت فولاد در دوحه محل حضور بازیکنان سابق و کنونی تیم ملی ایران بود.

یک تیم ملی پشت جواد نکونام (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد در حالی اردوی خود در پایتخت قطر را برپا کرده که بازیکنان ایرانی شاغل در کشور قطر نیز خود را به اردوی فولاد رسانده‌اند تا دیداری با نکونام و شاگردانش داشته باشند.

در کنار نکونام، پژمان منتظری دیده می‌شود که هم‌تیمی او در تیم ملی و استقلال بود. منتظری در جام جهانی 2014 مدافع راست تیمی بود که با کاپیتانی نکونام وارد بازی‌ها می‌شد و حالا در 39 سالگی پیراهن تیم الخریطیات را برتن دارد.

در یکی از جام‌های جهانی قبلی که ایران به جام جهانی صعود کرد (2006- آلمان) حسین کعبی نقش مدافع راست را داشت. او حالا به عنوان دستیار در کنار جواد نکونام حضور دارد و با 85 بازی ملی، تجربیات خود را به بازیکنان جوان‌تر انتقال می‌دهد.

مهرداد محمدی، شجاع خلیل‌زاده و امید ابراهیمی نیز دیگر بازیکنان شاغل در قطر هستند که به دیدار جواد نکونام رفتند و با او برخوردی صمیمانه داشتند. ابراهیمی و شجاع سابقه بازی در تیم ملی در دوران حضور جواد نکونام را داشتند، اما حضور مهرداد محمدی به بعد از خداحافظی نکونام مربوط می‌شود.

اشکان دژاگه که در نیم فصل شایعات جدایی‌اش از فولاد شنیده می‌شد هم در این قاب دیده می‌شود. او به همراه نکونام و منتظری، در جریان صعود خاطره‌انگیز تیم ملی به جام جهانی 2014 برزیل نقشی پررنگ ایفا کرد و در بازی تاریخی آرژانتین نیز حضور داشت.

دژاگه 59 بازی ملی انجام داده و در دو جام جهانی نیز حضور داشته تا چهره کلیدی و باتجربه فولاد برای دیدار با الفیصلی باشد. دژاگه نیز سابقه عضویت در لیگ ستارگان قطر را دارد. او بعد از جام جهانی 2014 از فولام به العربی پیوست و در بین گران‌ترین بازیکنان این تیم قرار گرفت.

احمد نوراللهی، ستاره تیم شباب الاهلی هم که برای همراهی تیمش در لیگ قهرمانان به دوحه آمده، با بازیکنان فولاد در یک هتل حضور دارد. نوراللهی صبح امروز هم با جواد نکونام دیدار کرد و دقایقی را با او گذراند.

نکته جالب اینکه نوراللهی به نوعی جایگزین جواد نکونام در تیم ملی هم محسوب می‌شود که باتوجه به وضعیت سنی شاید بتواند به رکورد حضور در سه جام جهانی هم برسد. 

ساسان انصاری، مهاجم باتجربه فولاد هم بین مهرداد محمدی و اشکان دژاگه دیده می‌شود. او به همراه ایوب والی، کاپیتان فولاد است و باتوجه به فقدان مهاجم نوک، گزینه نخست نکونام برای خط حمله محسوب می‌شود.

این قاب حمایتی از نکونام و فولاد، یک چهره دیگر هم دارد که کمتر شناخته‌شده است: سعید یونسی. او مربی بدنساز ایرانی تیم الشحانیه است.