کی لیان امباپه، ستاره فرانسوی پی‌اس‌جی، بعد از پیروزی تیمش مقابل لیل می‌گوید از بازی تیم راضی نیست و خودش را هنوز صد درصد آماده نمی‌داند.

امباپه: گل اولم گل با کیفیتی بود!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن امشب در یک بازی دراماتیک و پرحادثه در ورزشگاه خانگی‌اش به مصاف لیل رفت و با اینکه ابتدا با اختلاف دو گل جلو افتاده بود بعد 3-2 عقب افتاد، اما در دقایق پایانی به لطف گل‌های کیلیان امباپه و لیونل مسی موفق شد 4-3 به پیروزی برسد.

امباپه در بازی امشب یکی از بهترین بازیکنان پی‌اس‌جی بود و با دو گلی که به ثمر رساند نقش مهمی در پیروزی تیمش بازی کرد.

امباپه از بازی پی‌اس‌جی راضی است؟

بازی خیلی خوبی نبود. ما اشتباهات زیادی داشتیم و در بعضی دقایق تمرکزمان را از دست دادیم. چنین اشتباهاتی مقابل تیمی مثل لیل که کیفیت بالایی دارد نتیجه‌اش همین است. ما تاوان اشتباهات‌مان را فوراً پرداختیم. ولی در هر شرایطی ما همیشه نشان می‌دهیم که تیمی متفاوت هستیم.

نقش حمایت هواداران در پارک دو پرنس

اینکه هواداران ما در پارک‌ دو پرنس از تیم حمایت کنند برایمان خیلی مهم است. هوادارهای پی‌اس‌جی هرگز به ما پشت نکرده‌اند. من امروز احساس می‌کردم با پارک دو پرنس یک روح شده‌ام. آن‌ها خواست‌ و اشتیاق‌شان برای پیروزی را به ما تزریق کردند.

هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌ام

من هنوز 100 درصد به آمادگی‌ای که دوست دارم نرسیده‌ام. در اوایل نیمه دوم متوجه شدم که نمی‌توانیم اینطوری ادامه بدهیم در غیر اینصورت ممکن است ببازیم. بعد از آن ما هر کاری که در توان‌مان بود انجام دادیم تا برنده بشویم.

گل‌های امباپه در این مسابقه

گل اولم؟ باکیفیت بود (خنده) وقتی دیدم نیمار صاحب توپ شده به او اشاره کردم که پاس می‌خواهم. سعی کردم طوری حرکت کنم که او بتواند در بهترین فضا پاس را بدهد. او هم منتظر لحظه مناسب ماند و پاس را داد.

مصدومیت نیمار

در اوایل بازی امروز دیدید که وقتی همه بازیکنان پی‌اس‌جی در بهترین حالت خودشان هستند هیچکس نباید احساس نگرانی داشته باشد. امیدوارم نیمار هر چه سریع‌تر برگردد چون او برای ما بازیکن مهمی است.