آی‌تی‌سی الکس آلگریا ساعاتی پیش از دیدار فولاد برابر الفیصلی صادر شد تا این مهاجم یک سورپرایز لالیگایی دیگر از جواد نکونام لقب بگیرد.

آخرین انتقال زمستانی فوتبال ایران: فولاد شعبه دوم لالیگا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش‌سه"، رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برای فولاد خوزستان به عنوان تنها نماینده فوتبال ایران از ساعت 18:30 دقیقه امروز آغاز خواهد شد و جواد نکونام با اینکه تیمش در لیگ برتر شرایط ایده‌آل ندارد، اما تمام تلاش خود را برای حضور قدرتمندانه در رقابت‌های آسیایی که فضای متفاوتی هم دارد، به کار گرفته است.

کریستوفر کنت، روبرتو تورس و سوگیتا سه سهمیه خارجی فولادی‌ها در آسیا به شمار می‌روند که حالا الکس الگریا مهاجم رئال بتیس، نومانسیا، لوانته، وایکانو، اسپورتینگ خیخون و برخی دیگر از تیم‌های اسپانیایی هم با صدور به موقع آی‌تی‌سی به این جمع اضافه شده است. 

یکی از مشکلات فولاد خوزستان در لیگ بیست و دوم فقدان یک مهاجم تمام کننده و زهردار بوده که خرید تورس با سابقه قابل توجه لالیگایی اولین تلاش جواد نکونام برای حل این معضل تیمش بود؛ خریدی که در لیگ برتر هم به خوبی کیفیت خود را نشان داد و حالا در آستانه دیدار برابر الفیصلی اینبار جواد نکونام دومین خرید لالیگایی خود را به الکس الگریای 30 ساله اختصاص داده که به عنوان رقیب اصلی ساسان انصاری در بخش هجومی قرمزپوشان کار خواهد کرد.