نیکولو اسکیرا، خبرنگار مشهور ایتالیایی، از علاقه هلاس ورونا به جذب یورگن لوکادیا، مهاجم سابق پرسپولیس خبر داد.

غیرمنتظره: لوکادیا راهی سری آ ایتالیا می‌شود!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنی که تا چند ماه عنوان آقای گلی لیگ برتر ایران را از آن خود کرده بود و یکی از بهترین خریدهای چند سال اخیر فوتبال ایران و پرسپولیس به شمار می‌رفت، اکنون در مسیر عجیبی از دوران حرفه‌ای خود قرار دارد و ممکن است باشگاه ایتالیایی هلاس ورونا برای فرار از سقوط، یورگن لوکادیا را به خدمت بگیرد.

بی‌شک این بدترین خبر ممکن برای هواداران پرسپولیس است. ستاره هلندی که تابستان امسال به جمع سرخپوشان پایتخت اضافه شد و طی فقط 9 بازی، موفق به زدن 6 گل شد و تا همین چند وقت پیش، همچنان عنوان آقای گلی لیگ برتر را در اختیار داشت، به یکباره قراردادش را فسخ کرد و اکنون در آستانه انتخاب یک مقصد غیرمنتظره است.

نیکولو اسکیرا، خبرنگار ایتالیایی روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، دقایقی پیش با انتشار توییتی، از آغاز صحبت‌های میان باشگاه هلاس ورونا با یورگن لوکادیا خبر داد. اسکیرا نوشت که ورونا به این بازیکن آزاد علاقه‌مند است و مذاکرات میان طرفین در حال انجام است.

این تیم ایتالیایی هم‌اکنون با کسب هفده امتیاز از 23 دیدار، در رتبه هجدهم سری آ قرار داد و سخت در تلاش است تا با حل مشکل گلزنی خود، در بالاترین سطح از رقابت‌های ایتالیا باقی بماند. آنها در این مدت تنها 11 بار موفق به گلزنی شده‌اند که آمار فاجعه‌باری برای این تیم ایتالیایی محسوب می‌شود و قرار است که لوکادیا مشکل گلزنی ورونا را حل کند.

هلاس ورونا در هفته‌های آینده، دیدارهای مهمی با رقبای مستقیم خود بر سر سقوط و بقا دارد. اسپتزیا و سمپدوریا و با فاصله بیشتری، مونزا تیم‌هایی هستند که این تیم باید با آنها روبرو شود و باید دید یورگن لوکادیا تا آن زمان، راهی کشور چکمه خواهد شد یا خیر.

این در شرایطی است که مدیران باشگاه پرسپولیس هنوز نسبت به فسخ یکطرفه قرارداد لوکادیا معترض بوده و در مراحل نهایی تنظیم شکایتی علیه این بازیکن هستند. در صورتی که مهاجم هلندی راهی سری آ و باشگاه هلاس ورونا شود، باید دید واکنش سرخپوشان به این موضوع چه خواهد بود.