لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، از رافائل نادال به خاطر این که او را شایسته دریافت جایزه بهترین ورزشکار سال جهان دانسته است تشکر کرد.

تشکر مسی از نادال: زبانم بند آمد! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، درخشش مسی در جام جهانی 2022 قطر باعث شد که بسیاری از فوتبال‌دوستان او را تحسین کنند و حتی لقب بهترین بازیکن تاریخ فوتبال را به او بدهند.

به نظر می‌رسد که نادال که یکی از معروف‌ترین هواداران رئال مادرید است نیز نظری مشابه دارد. او که اسطوره تاریخ ورزش تنیس به حساب می‌آید چند روز قبل مدعی شده بود که جایزه بهترین ورزشکار سال جهان باید به مسی تعلق بگیرد چون او شایستگی دریافتش را دارد. 

مسی نیز با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامش نسبت به این موضوع واکنش داد و از این تنیسور بزرگ به خاطر این که او را سزاوار این جایزه دانسته تشکر کرد. 

این ستاره پاری سن ژرمن با بازنشر استوری نادال در صفحه‌اش نوشت:« این که ورزشکاری به بزرگی تو چنین حرفی درباره من بزند باعث شده زبانم بند بیاید... بسیار از تو ممنونم رافا نادال. تو شایسته تمامی جام‌ها و افتخارات به خاطر سبک رقابتت هر بار که وارد زمین می‌شوی هستی. تو قهرمانی و ما هنوز رقابت‌های بسیاری در پیش داریم، نه؟»

به جز مسی و نادال، ورزشکاران دیگری مانند کیلیان امباپه، مکس ورشتپن، آرماند دوپلانتیس و استفن کری جز نامزدهای دریافت جایزه لوریس برای بهترین ورزشکار مرد سال هستند.