دیدار حساس امشب آینتراخت فرانکفورت برابر ناپولی در یک هشتم نهائی لیگ قهرمانان یک دوئل جذاب دارد؛ کو لو موآنی برابر او سیمن که هر دو گلزن و مثل یک دونده سریع هستند.

دوئل دونده‌ها در دویچ‌ بانک: کو لو موآنی مقابل او سیمن
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، امشب آینتراخت فرانکفورت میزبان ناپولی در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است و شور هیجان زیادی این بازی را فراگرفته است. قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا برابر صدر نشین بلامنازع این فصل سری آ ایتالیا قرار می گیرد و یک تیم در نهایت راهی دور بعد خواهد شد. تیم آلمانی در فصل 60-1959 به فینال جام باشگاه های اروپا رسید و در نهایت 7-3 به رئال مادرید باخت. پس از 60 سال فرانکفورت یک بار دیگر به بالاترین سطح فوتبال باشگاهی اروپا برگشته و باید برابر تیمی قرار بگیرد که در سال های اخیر به حضور در لیگ قهرمانان عادت کرده است.

گلاسنر، مربی فرانکفورت، در نشست خبری دیروز خود گفت که ناپولی شبیه به ایتالیایی ها بازی نمی کند و تیمی متفاوت است:«بسیار جدی و پرفشار بازی می کنند و با اختلاف، سبک بازی متفاوتی نسبت به دیگر تیم های ایتالیایی دارند. بازیکنان ناپولی بدون توپ به خوبی حریف را پرس می کنند و سطح بازی آنها به طرزی باورنکردنی پرفشار است. این را می دانیم و خودمان را به خوبی آماده کرده ایم.»

ناپولی شانس اول

فرانکفورت که این هفته 2-0 توانست وردربرمن را شکست دهد، در بوندسلیگا ششم است ولی روند رو به رشد تیم در هفته های اخیر غیر قابل انکار است. این تیم تنها دو امتیاز با فرایبورگ رده چهارمی فاصله دارد و یکی از مدعیان اصلی کسب سهمیه لیگ قهرمانان محسوب می شود. بر خلاف فصل قبل که تیم در لیگ اروپا عالی کار می کرد و در بوندسلیگا شرایط خوبی نداشت، آنها امسال شرایط کاملا بهتری دارند.

بازی رفت در دویچ بانک پر از تماشاگر برگزار خواهد شد و فرانکفورت برابر یکی از بهترین تیم های دور گروهی رقابت ها کار سختی خواهد داشت. ناپولی با هدایت لوچانو اسپالتی توانست در دور گروهی لیورپول را در ورزشگاه دیه‌گو مارادونا نابود کند و با زوج ویکتور اوسیمن و کواراتسخلیا در حمله، شانس اول صعود است.

اوسیمن برابر کولو موآنی

در بازی امشب نگاه‌ها به اوسیمن در ناپولی و رندال کولو موآنی در فرانکفورت خواهد بود. کولو موآنی، مهاجم 24 ساله فرانسوی، در جام جهانی خوش درخشید؛ هرچند برای همیشه او را به خاطر آن فرصتی که در دقیقه پایانی بازی فینال از دست داد، به یاد خواهند آورد. او تا به اینجای فصل 15 گل زده و 14 پاس گل داده تا روی 29 گل تیمش نقش مستقیم داشته باشد.

 در سوی دیگر اوسیمن قرار دارد که او هم 24 ساله است و تا به اینجای فصل توانسته در 19 بازی سری آ 18 گل بزند و در مسیر شکستن رکورد گلزنی گونسالو ایگواین و چیرو ایموبیله قرار دارد. هر دو مهاجم سرعتی هستند و مهارشان برای مدافعان کار دشواری است.

این دو تیم 28 سال پیش در دور سوم جام یوفا برابر هم قرار گرفتند و این فرانکفورت بود که موفق به صعود شد. این بار چه خواهد شد؟