کارلو آنجلوتی، سرمربی رئال مادرید، از عادت جالب و عجیبش پرده برداشته است.

خرافات عجیب آنجلوتی: جلیقه فینال 2014 را می‌پوشم!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید خاطرات خوبی را در زمان حضور آنچلوتی روی نیمکت تیمش تجربه کرده است و شاید بهترین خاطره آنها مربوط به فینال لیگ قهرمانان 2014 لیسبون باشد. 

رئال مادرید موفق شد در آن فینال و در بازی برابر اتلتیکو مادرید پس از دوازده سال و به شکلی رویایی و باورنکردنی بار دیگر جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر ببرد و رکورد دهمین قهرمانی در این رقابت‌ها را از آن خود کند. 

در حالی که این تیم تا دقیقه 93 با یک گل از حریف عقب افتاده بود و جام قهرمانی را از دست رفته می‌دید، سرخیو راموس موفق شد دروازه اتلتیکو را باز کند  و بازی را به وقت اضافه بکشاند. 

شاگردان دیه‌گو سیمئونه که با گل دیرهنگام راموس خودشان را باخته بودند، سه گل دیگر هم در وقت تلف شده دریافت کردند تا جام قهرمانی را در کمال ناباوری از دست بدهند. 

آنچلوتی در اظهارنظری جالب در پاسخ به جلیقه‌ای که همیشه به تن دارد گفت:« من همیشه همان جلیقه‌ای را می‌پوشم که در سال 2014 و در زمان قهرمانی لیگ قهرمانان در لیسبون به تن داشتم. من خرافاتی نیستم و فکر می‌کردم خرافاتی بودن خوب نیست. اما نپوشیدن این جلیقه برایم بدشانسی می‌آورد.»

آنچلوتی سال گذشته نیز موفق شد بار دیگر به همراه رئال مادرید قهرمانی در لیگ قهرمانان را با پیروزی برابر لیورپول در فینال این رقابت‌ها تجربه کند. او همچنین سال گذشته به همراه این تیم جام قهرمانی لالیگا را هم بالای سر برد.