لحظه به ثمر رسیدن گل دوم سپاهان لحظه ای تماشایی در ورزشگاه نقش جهان رقم زد.

فقط این سپاهانی مقابل پرسپولیس خندید! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال سپاهان اصفهان روز گذشته در خانه مغلوب پرسپولیس شد تا از گردونه رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران کنار رود. شکست سنگین طلایی پوشان در شرایطی رقم خورد که آنها دو بار به بازی برگشتند و توانستند گل‌های خورده را جبران کنند اما در نهایت در وقت‌های اضافه موفق به بازگشت به بازی نشدند تا به این ترتیب یک شکست تلخ خانگی را تجربه کنند.

اما در خلال تلخی‌های مسابقه لحظاتی هم در این بازی وجود داشت که سپاهانی‌ها شادمان باشند تا فریم هایی از صورت خندان آنها ثبت شود. یکی از جالب ترین اتفاقات بازی دیروز، پس از به ثمر رسیدن گل دوم سپاهان ثبت شد. وقتی فرشاد احمدزاده پس از فعل و انفعالی که بین مغانلو و بیرانوند رخ داد، دروازه پرسپولیس را باز کرد و به یک جشن گل مختصر بسنده کرد، چند متر عقب تر، شهریار مغانلو یکی از قاب های جالب فصل را با علیرضا بیرانوند رقم زد.

بیرانوند که دفع ناقصی در صحنه منجر به گل داشت، اعتقاد داشت که داور باید خطای مغانلو را اعلام می‌کرد. نظری که با تصمیم داور همخوانی نداشت و حیدری دستش را به سمت نقطه مرکز زمین نشان داد تا گل دوم سپاهان به ثمر برسد. این اتفاق که در کسری از ثانیه بعد از گل رقم خورد، خنده شهریار مغانلو را در پی داشت که در نزدیک ترین فاصله ممکن به گلر پرسپولیس، خوشحال از گلزنی تیمش، پس از اعتراض نافرجام بیرانوند نتوانست لبخندش را مخفی کند.