من به توانایی خودم ایمان دارم و می دانم با تمرین و تلاش بیشتر، می‌توانم به هر آنچه که می‌خواهم برسم.

جلالی: مصدومیت تمام شد، آماده آماده‌ام
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش “ورزش سه”،مدافع چپ استقلال بعد از مدت ها در دیدار با ملوان در ترکیب ثابت قرار گرفت. 

ابوالفضل جلالی با پاس گل به آرمان ‌و اینکه دلیل اخراج مجید عیدی شد بازی مثمر ثمری از خود بجا گذاشت تا به خوبی جواب اعتماد ساپینتو را بدهد.از این به بعد سرمربی استقلال کار سختی در انتخاب بین جلالی و سلمانی دارد.  

این گفت و گو را در زیر بخوانید:  

دوست داشتم آرمان گل بزند

خدا را شکر بعد از مدت‌ها مقابل ملوان در ترکیب قرار گرفتم. نیمه اول شرایط سخت بود، ملوان خیلی بسته و دفاعی بازی می‌کرد، اما در نیمه دوم با تغییرات که کادرفنی در ترکیب ایجاد کردند، توانستیم برنده شویم و به مرحله بعد صعود کنیم. برای موفقیت استقلال با تمام وجود تلاش خواهم کرد، از اینکه توانستم پاس گل دوم را  بدهم بسیار خوشحالم چون دوست داشتم آرمان گلزنی کند.

ساپینتو از عملکردم راضی بود

قبل از بازی های جام جهانی فیکس بودم، به خاطر مصدومیت در مقابل آمریکا حدود یک ماه و نیم شرایط بازی کردن را نداشتم و از ترکیب اصلی دور شدم‌.  به هر حال فوتبال روزهای بد و خوب دارد، مصدومیت شرایط را برای من سخت کرد اما من به توانایی خودم ایمان دارم و می دانم با تمرین و تلاش بیشتر، می‌توانم به هر آنچه که می‌خواهم برسم.

 دوران مصدومیتم‌ به پایان رسید و الان آماده هستم که با تمام توان تیم را همراهی کنم. خدا را شکر سرمربی تیم از عملکردم در این بازی راضی بود.

امیدوارم قهرمان حذفی شویم

شرایط بازی در این جام به خاطر تک حذفی بودن خیلی سخت است. تمام تیم‌ها در جام حذفی مدعی هستند و به امید خلق شگفتی بسیار با احتیاط بازی می‌کنند. هر بازی حکم یک فینال را برای ما دارد، باید با تمام وجود بازی کنیم، امیدوارم با ادامه همین روند مرحله به مرحله پیش برویم و در نهایت به عنوان قهرمانی که مورد دلخواه هواداران است، برسیم.

ساپینتو تشنه بردن است

ساپینتو تشنه بردن و گلزنی است، هیجان و میل بالای او به پیروزی، به بازیکنان منتقل می‌شود. نوع بازی ما و فشاری که از ابتدا به حریفان می‌آوریم، نشان می‌دهد که به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. خدا را شکر بعد از چند هفته پرنوسان،‌ روی دور برد افتادیم و‌ با نتایج قاطع حریفان را شکست می‌دهیم. باید بیشتر تلاش کنیم تا این روند حفظ شود. پیروزی با تعداد گل های بالا لذت بخش تر است.

خوشحالم با تیم استانم روبرو می شوم

خیلی خوشحالم که این هفته به مصاف نساجی می‌رویم. من در این تیم بازی نکردم اما به هر حال تیم استانم است و مثل تمام مازندرانی ها به نساجی عرق دارم‌. هوداران این تیم نیز همیشه نسبت به من لطف داشتند. نساجی تیم ریشه دار و قابل احترامی است. قطعا با وجود هواداران پرشور این تیم بازی سختی در ورزشگاه شهید وطنی در پیش خواهیم داشت. باید با تمرکز بالا تمام دستورات تاکتیکی کادرفنی را در زمین اجرا کنیم تا بتوانیم نتیجه دلخواه خودمان را کسب کنیم.

هواداران دلگرمم کردند

در این مدتی که مصدوم بودم هواداران استقلال خیلی به من لطف داشتند و چه در شبکه‌های اجتماعی و چه از نزدیک به من روحیه می‌دادند. آنها از من می‌خواستند که با تمرین بیشتر به دوران آمادگی خودم برگردم، واقعا حمایت هواداران به من انرژی می‌داد.

از تمام دوستداران استقلال بابت حمایت های دلگرم کننده‌شان ممنونم. با تمام توان برای خوشحالی هواداران‌مان تلاش خواهم کرد.