گلزن پرسپولیس مقابل سپاهان از بازگشت به میادین همراه با زدن گل صعودشان خوشحال است.

نعمتی: هیچ پیامی با شادی نکردن نداشتم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سیامک نعمتی بازگشت شگفت‌انگیزی به میادین داشت و پس از اینکه به‌عنوان یار جانشین در دیدار امروز جام حذفی مقابل سپاهان به زمین رفت، توانست یک گل ارزشمند در وقت‌های اضافه به ثمر رساند تا نقش مهمی در صعودشان به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها ایفا کند.

نعمتی پس از برتری پرسپولیس مقابل سپاهان عنوان کرد: بازی خیلی سختی را پشت گذاشتیم. تیم ما به این برد نیاز داشت و خدا را شکر توانستیم در اصفهان به پیروزی دست پیدا کنیم.

او در خصوص شرایط خود با بازگشت و گلزنی برای صعود پرسپولیس ابراز کرد: شرایط سختی برای من رقم خورد، اما هواداران مثل همیشه پشت من بودند و حمایت کردند. جا دارد از کادر فنی هم تشکر کنم که اعتماد دوباره‌ای پس از اخراجم داشتند و خوشحال هستم که توانستم آن‌ها را سربلند کنم. امیدوارم همین روند برای من و تیمم ادامه داشته باشد و بتوانیم در هر دو جام رقابت کنیم و به قهرمانی برسیم.

این بازیکن درباره علت عدم شادی گل مقابل سپاهان اظهار کرد: واقعا حس خاصی برای من بود، اما آن حرکتم هیچ پیغامی نداشت و برای خودم، خانواده‌ام، کادر فنی و هواداران‌مان خوشحال بودم. پس از گلزنی یک حسی داشتم که شادی نکردنم، دست خودم نبود.

نعمتی یادآور شد: شرایط سختی را پشت سر گذاشتم ولی امیدوارم دوباره سربلند باشم و بتوانم به تیمم کمک کنم. گلزنی‌ام یک اتفاق دراماتیک و لحظات خوب زندگی‌ام بود و از همه تشکر می‌کنم.