ژابی آلونسو تا دقایق پایانی دیدار برابر فرایبورگ به سردار آزمون اعتماد کرد.

قلب ژابی آلونسو تقدیم به سردار آزمون!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پس از اتمام جام جهانی قطر و کلید خوردن دوباره رقابت‌های باشگاهی شاهد این بودیم که ژابی آلونسو مهاجمان دیگر خود را به سردار آزمون ترجیح می‌دهد. در واقع به نظر می‌رسید که سرمربی اسپانیایی اعتقاد خاصی به سردار ندارد. 

این پایان کار نبود و در ادامه شایعاتی درباره احتمال جدایی سردار آزمون از بایرلورکوزن در نقل و انتقالات زمستانی مطرح شد و حتی او در آستانه انتقال به مارسی فرانسه نیز قرار داشت، اما در نهایت توافق حاصل نشد تا سردار جدایی زودهنگامی را از لورکوزن تجربه نکند. 

بعد از پایان یافتن نقل و انتقالات زمستانی کم کم ژابی آلونسو اعتماد بیشتری به سردار آزمون نشان داد و در مسابقه هفته گذشته برابر ماینتس مهاجم ایرانی خود را در ترکیب اصلی قرار داد. با وجود شکست لورکوزن در آن بازی سردار نمایش خوبی از خود ارائه داد و یک پاس گل نیز ارسال کرد. 

انتظار می‌رفت در لیگ اروپا نیز سردار مقابل موناکو در ترکیب اصلی لورکوزن قرار بگیرد اما ژابی آلونسو ترجیح داد در لحظات پایانی وقت‌های اضافه او را به زمین بیاورد. اتفاقاً آزمون در آن بازی که با پیروزی لورکوزن به پایان رسید پشت ضربه پنالتی اول تیمش هم ایستاد و آن را با آرامش خاصی تبدیل به گل کرد. 

اینجا توپی که ممکن بود وارد دروازه بایر شود با حضور به موقع سردار تبدیل به کرنر شد.

در ادامه روزهای خوب سردار آزمون در لورکوزن او امروز در ترکیب اصلی این تیم در تقابل با فرایبورگ قرار گرفت و موفق شد زمینه فرار تیم ژاوی آلونسو از شکست را فراهم کند. جایی که ستاره ایرانی با یک مهارت خاص گل تساوی بخش لورکوزن را به ثمر رساند. 

اما این بازی یک پیام مهم دیگر نیز برای مهاجم ایرانی باشگاه بایرلورکوزن داشت. جایی که ژابی آلونسو در دقیقه 66 تصمیم گرفت پاتریک شیک را به زمین بفرستد. در ابتدا به نظر می‌رسید که سردار آزمون از زمین مسابقه خارج شود، اما ژابی آلونسو در تصمیمی معنادار موسی دیابی را بیرون آورد. 

سردار با این والی زیبا گل لورکوزن در زمین فرایبورگ را به ثمر رساند.

این تصمیم سرمربی اسپانیایی لورکوزن نشان داد که نگاه او به سردار آزمون به طور کامل عوض شده و ژابی آلونسو دیگر به شکل ویژه‌ای روی مهاجم ایرانی خود حساب باز می‌کند. آزمون تنها یک دقیقه بعد از تعویض هم پاسخ اعتماد ژابی آلونسو را داد و موفق شد با حرکتی زیبا گل تساوی بخش تیمش را به ثمر برساند. 

شاید از اول هم این احساس وجود داشت که روزهای خوب سردار آزمون در لورکوزن بالاخره فرا خواهد رسید و به نظر می‌رسد که حالا این اتفاق رخ داده است. ستاره ایرانی در هفته‌های اخیر قابلیت‌های فوق‌العاده خود را به نمایش گذاشته و قطعاً با توجه به توانایی‌های سردار، می‌توانیم تا پایان فصل شاهد تکرار چنین عملکردی از او باشیم.