یحیی گل محمدی با چند سورپرایز و تغییر ترکیب تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان را چینش کرده است.

اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی میزبان نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه آزادی است که سرخ‌ها نیم فصل دوم پرنوسانی را سپری کرده‌اند و پس از پیروزی بزرگ در جام حذفی مقابل سپاهان، حالا در تلاش برای برگشتن روی نوار پیروزی در ادامه لیگ و پس گرفتن صدر جدول از سپاهان هستند.

یحیی گل‌محمدی نسبت به بازی قبلی چند تغییر در ترکیب تیمش به وجود آورده است. محمد عمری در این بازی در ترکیب ثابت حضور ندارد و امید عالیشاه در خط هافبک پرسپولیس دیده می‌شود. ادامه حضور وحدت حنانوف در ترکیب اصلی قرمزها و در پست دفاع راست و نیمکت‌نشینی دانیال اسماعیلی‌فر، دیگر نکته قابل‌توجه ترکیب امروز است. اما یحیی در این مسابقه یک زوج هجومی جدید را از ابتدا به میدان می‌فرستد؛ لئاندرو پریرا اولین بازی فیکس خود را تجربه می‌کند و کنار عیسی آل‌کثیر به میدان می‌رود. عیسی مقابل سپاهان گل زده و لئاندرو پنالتی گرفته بود تا هر دو با تاثیرگذاری در بازی قبلی به ترکیب ثابت برسند.

* در خط دروازه پرسپولیس مطابق انتظار بیرانوند حضور دارد. مرتضی پورعلی‌گنجی و گولسیانی زوج دفاعی قرمزها هستند. وحید امیری در پست دفاع چپ بازی می‌کند و وحدت حنانوف مدافع راست قرمزپوشان است.

 

* در میانه میدان زوج هافبک دفاعی سرلک-اسدبیگی تشکیل شده است. امید عالیشاه با بازوبند کاپیتانی همراه با مهدی ترابی دو وینگر  تیم یحیی هستند. مهدی ترابی در بازی قبلی با آسیب همسترینگ مواجه شده بود، اما به این بازی رسید.

* تشکیل زوج لئاندرو پریرا و عیسی آل‌کثیر سورپرایز یحیی در این مسابقه است و پرسپولیس بار دیگر با دو مهاجم تخصصی به میدان خواهد رفت.

* پرسپولیس در این مسابقه همچنان نمی‌تواند از شیخ دیاباته و سعید صادقی به علت مصدومیت بهره ببرد.

ترکیب پرسپولیس در بازی خانگی قرمزها مقابل نفت مسجدسلیمان به این شرح است: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، وحدت حنانوف، وحید امیری، ، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر و لئاندرو پریرا