مهاجم غیرمنتظره این فصل تراکتور بعد از گلزنی دست به کار ارزشمندی زد.

پیروز، آقای گل لیگ برتر فوتبال ایران!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال تراکتور امشب در خانه نفت آبادان به مصاف این تیم قعر جدولی رفت و مطابق انتظارات خیلی زود از حریف خود پیش افتاد.

رضا اسدی، مهاجم غیرمنتظره این فصل تراکتور که پس از حضور پاکو خمس روی نیمکت تی‌تی‌ها به یک مهاجم محض تبدیل شده، بار دیگر با گلزنی برای قرمزها درخشید و این بار در همان نیمه اول دو گل به ثمر رساند تا با هشت گل به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد.

اما جدای از آقای گلی، اسدی امروز بعد از گلزنی شادی منحصربه‌فردی انجام داد. درحالی‌که انتشار یک خبر در خصوص تلف شدن "پیروز" توله‌یوز ایرانی که در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی ایران محبوبیت زیادی داشت و از نمادهای موردعلاقه مردم بود، کام اقشار مختلف جامعه را تلخ کرده بود، اسدی پس از گل اول خود در اقدامی جالب توجه با نشان دادن پیراهن زیری خود که اسم پیروز روی آن نوشته شده بود، به از بین رفتن این یوز محبوب واکنش نشان داد.

اسدی که در این فصل نمایش فوق‌العاده‌ای چه در داخل زمین و چه در خارج از آن داشته، حالا با این حرکت بار دیگر ثابت کرد به مسائل اجتماعی پیرامون خود نیز حساس است و با تقدیم گل خود به نماد پیراهن تیم ملی در جام‌های جهانی گذشته، تحسین دنبال‌کنندگان فوتبال را برانگیخت.