دیدار هوادار و مس رفسنجان اینبار هم با ماجراهای عجیب و جالبی همراه شد.

یک کری جذاب: ماجرای عصا و اثبات داخل زمین
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از یک هفته بعد از حذف مس رفسنجان به دست تیم هوادار تهران، بار دیگر دو تیم در جدال با یکدیگر قرار گرفتند تا سه امتیاز مهمی را نشانه بگیرند.

ساکت الهامی در شرایطی که بعد از پیروزی مقابل مس رفسنجان در مرحله یک هشتم جام حذفی کاملا سرمست از پیروزی بود و به واسطه اخراجش از زمین، از روی سکوها شادی و هیجان ویژه خود را به نمایش می‌گذاشت، با جملاتی به توصیف این پیروزی و کری خوانی آن پرداخت که کاملا مشخص بود به مذاق بازیکنان مس رفسنجان خوش نیاید و آنها در بازی برگشت لیگ به دنبال جبران آن باشند.

الهامی که در جام حذفی برابر حریف اخراج شده بود، بعد از پیروزی با دو جمله سنگین کری خود را به نمایش گذاشت و گفته بود: " من به این‌ها (مس رفسنجان)، نمی‌بازم. من با چهار تا پیرزن هم این‌‎ها (مس رفسنجان) را می‌برم!"

موضوعی که در بازی روز گذشته به شکلی جالب از سوی مهاجم گلزن و باتجربه مس رفسنجان پاسخ داده شد. مهرداد رضایی بعد از گلزنی مقابل هوادار تهران در واکنش به کنایه سرمربی حریف شادی گل خود را به عصا زدن در چمن تا کنار خط طولی اختصاص داد تا به این شکل به دنبال پاسخ دادن به ساکت الهامی باشد.

شادی گلی که البته به مذاق هوادار تهران و اعضای آن خوش نیامد و چه در مصاحبه‌ها و چه بعد از آن در صفحات شخصی خود به شدت بابت این موضوع موضع تندی گرفته‌اند.

با این حال علیرغم اینکه در هر دو شادی پیروزی نوعی بی احترامی به حریف دیده می‌شود اما نباید از جذابیت‌های فوتبال که به همین کری‌های سنگین نیز وابسته است، بی توجه بود. مسلما نتیجه نهایی این بازی برای کمتر فوتبالدوستی از اهمیت بالایی برخوردار بود و همانطور که هواداری‌ها نیز مدعی شده‌اند، به واسطه تیمی تازه تاسیس بودن، هنوز از هواداران زیادی برخوردار نیستند و از سوی دیگر نیز مس رفسنجان نیز در این فصل اقتدار لازم برای حضور در جمع مدعیان را نشان نداده تا هواداران آنها نیز بابت ادامه بقا در لیگ برتر راضی باشند. اما همین دو اتفاق در دو بازی جام حذفی و دیدار برگشت لیگ برتر، جدال دو تیم را در صدر اخبار قرار داده و کاملا موردتوجه بوده‌اند.

به نظر شما کری‌های شکل گرفته در این دو بازی به چه شکل بوده است؟