مسابقه استقلال - گل گهرهرگز خالی از حواشی داوری نیست و این بار هم این اتفاق رخ داد.

کارشناسی صحنه   سوپر جنجالی استقلال-  گل گهر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، موعود بنیادی‌فر نفر اول فهرست داوران الیت فوتبال ایران است و کمیته داوران با توجه به حساسیت مسابقه دو تیم استقلال و گل‌گهر او را برای این مسابقه برگزیده بود. با این حال او در لحظات پایانی در معرض یک چالش واقعی قرار گرفت و در حالی زمین مسابقه را ترک کرد که بازیکنان گل‌گهر با عصبانیت شدید و رگی که از گردنشان بیرون آمده بود، او را احاطه کرده بودند.

موعود در لحظات پایانی در معیت شیرازی، رییس هیئت فوتبال تهران و مسئول برگزاری بازی، با حالت دو مسابقه را ترک کرد تا احیانا درگیری داخل زمینش با بازیکنان گل‌گهر بیشتر از این حاد نشود.

تصمیمی که او گرفت به پنالتی دقایق پایانی مسابقه برمی‌گردد. جایی که محمد حسینی، وینگر گل‌گهر، از پشت به رضا میرزایی که یک تنه به دفاع استقلال زده بود برخورد کرد و او را نقش بر زمین کرد. حالا از کارشناسان سوال کرده‌ایم آیا این تصمیم بنیادی‌فر درست بود یا نه؟ آیا او یک اشتباه بزرگ انجام داده یا یک شجاعت جدی را با سوت خود در لیگ برتر فوتبال ایران خلق کرده‌ است.

کارشناسان داوری فوتبال ایران به این سوال پاسخ می‌دهند، در حالی که این پست مدام آپدیت می‌شود و سعی می‌کنیم نظر اغلب کارشناسان را درباره این صحنه بسیار حساس برای شما قید کنیم.

با ما همراه باشید: