محمد کریمی احتمالا مهم ترین گل فصل لیگ برتر را مقابل پرسپولیس به ثمر رساند.

با زننده مهم‌ترین گل فصل لیگ آشنا شوید (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، محمد کریمی، هافبک 26 ساله و شمالی باشگاه سپاهان، در دقیقه 94 و روی یک حرکت فوق العاده دروازه پرسپولیس را باز کرده و سه امتیاز جدال فوق العاده حساس این دیدار را به حساب تیمش واریز کرد. البته این بازیکن در نیمه اول هم تقریبا به شکلی مشابه و از مرکز محوطه جریمه موفق به باز کردن دروازه علیرضا بیرانوند شده بود، اما گل این بازیکن با اشتباه داور مردود اعلام شد و در نهایت او در دقیقه 94 برای دومین بار توانست دروازه را باز کرده و این پیروزی مهم را برای سپاهان رقم بزند.

محمد کریمی که در چهار سال اخیر برای زردپوشان اصفهانی بازی می‌کند، پیش از انتقال به این تیم و در دوران جوانی شاگرد دراگان اسکوچیچ در باشگاه خونه به خونه بوده و اینقدر مربی توجه این سرمربی قرار داشت که در صورت ماندن او روی نیمکت تیم ملی، حتی امکان داشت شانس حضور در جام جهانی را نیز تجربه کند.

اما این اتفاق رخ نداد و او در دقیقه 94 بازی با پرسپولیس، پاس رو به عقب شهریار مغانلو را با ضربه ای فنی و دقیق به گوشه دروازه، تبدیل به گل پیروزی تیمش در تهران کرد. با این برتری، حالا اختلاف سپاهان با پرسپولیس در صدر جدول به چهار امتیاز رسیده و به نظر قرمزپوشان دیگر شانس خیلی زیادی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر ندارند. پس می توان مدعی شد محمد کریمی با این ضربه تماشایی، یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر را تا حدی از کورس خارج و مسیر فتح جام برای تیمش بعد از هشت سال را تسهیل کرد. فراموش نکنیم محمد کریمی در لیگ هجدهم با اعتماد امیر قلعه نویی در لیگ برتر بازی کرده و بهترین پاسور و پدیده مسابقات نیز شد.