پورتال تخصصی Footy Headlines از طرح لباس جدید رئال رونمایی کرد.

پیراهن جدید رئال رونمایی شد(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، Footy Headlines که متخصص در لباس‌های ورزشی فوتبال جهان است، روز گذشته(یکشنبه) فاش کرد که طرح پیراهن جدید رئال مادرید برای فصل ۲۰۲۳-۲۴ چه خواهد بود.

پیراهن جدید رئالی‌ها دوباره به یک طرح سنتی بازمی‌گردد و رنگ طلایی را پس از چندین سال ادامه می‌دهد؛ آن هم از طریق سایه‌های دیگر پالت رنگ ارائه شده توسط شرکت آلمانی آدیداس.

این لباس مانند سایر پیراهن‌های فوتبال آدیداس در فصل آینده برای تمام باشگاه‌ها با یک لوگو خاص خواهد بود و لباس خانگی جدید رئال مادرید ۲۴-۲۰۲۳ با لوگوی جدید آدیداس ارائه می‌شود.

این پورتال توضیح می‌دهد که این طرح جدید شبیه به طراحی استفاده شده توسط رئالی‌ها در فصل ۱۲-۲۰۱۱ است، اما با اضافه شدن یقه V شکل و جزئیات مشکی و طلایی در این قسمت و همچنین آستین‌ها عرضه خواهد شد.

این پورتال همچنین پیراهن‌های دیگری مانند دو طرح جایگزین لیورپول را به اشتراک گذاشته که اولی مشکی با جزئیات سبز فلورسنت و دیگری به رنگ سفید و سبز شطرنجی خواهد بود که توسط برند نایک ارائه شده است.

همچنین طرحی جایگزین از بوروسیا دورتموند که سبز لیمویی و مشکی از برند پوما و طرحی سنتی با راه راه آبی از شالکه ۰۴ و دیگری تمام مشکی که جایگزینی برای ولورهمپتون واندررز است را شرکت آلمانی آدیداس تولید خواهد کرد.

لباس بعدی که تیم رائول خیمنز مکزیکی از آن استفاده خواهد کرد، دارای سه راه راه سنتی است که این برند آلمانی در سایه‌های مختلف نارنجی و قرمز استفاده خواهد کرد.