پی یر ام ریک او بام یانگ، ستاره مغضوب چلسی، از اخراج گراهام پاتر بسیار خوشحال به نظر می‌رسد.

خوشحالی علنی ستاره چلسی از اخراج پاتر (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مدیران چلسی شب گذشته اعلام کردند که دیگر قصد ادامه همکاری با پاتر را ندارند و او از این به بعد روی نیمکت این تیم نخواهد نشست. 

این مربی انگلیسی تنها هفت ماه فرصت هدایت چلسی را در اختیار داشت اما نتایج بسیار ضعیف این تیم در طول این مدت باعث شد که مدیران این باشگاه هم دست از حمایت همه جانبه از او بردارند و به این ترتیب دوران حضورش در استفموردبریج به پایان رسید. 

این خبر بسیار خوبی برای اوبامیانگ بود که پاتر به هیچ وجه به او باور نداشت و در طول مدت حضورش در چلسی از این بازیکن نیمکت نشینی محض ساخته بود که فرصت حضور در زمین را پیدا نمی‌کرد. 

او حتی پیش از آغاز وقفه دیدارهای ملی به نوکمپ رفت تا از نزدیک شاهد پیروزی تیم سابقش برابر رئال مادرید باشد و شایعاتی درباره احتمال بازگشت او به این باشگاه هم به گوش می‌رسید. 

اما اخراج پاتر ممکن است شرایط را به صورت کلی برای اوبا تغییر داده باشد. این مهاجم سابق آرسنال با لایک کردن پست اخراج این مربی از چلسی نشان داد که کاملا با این تصمیم موافق بود و از آن خوشحال است. 

این بازیکن امیدوار است که انتخاب مربی جدید چلسی بتواند به او برای بازگشت به دوران اوجش در لندن کمک کند و شرایط سخت چند ماه اخیر را بهبود ببخشد تا فرصت تازه‌ای برای حضور در میدان و نشان دادن توانایی‌هایش با پیراهن این تیم داشته باشد.