ارزشمند ترین والیبالی ست ایران قصدی برای بازگشت به تیم ملی ندارد.

تصمیم نهایی ستاره والیبال: دست رد به سینه تیم ملی!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قطعا امیر غفور بهترین بازیکن لیگ برتر والیبال ایران به حساب می آمد. این بازیکن در ترکیب شهداب یزد نمایش های خیره کننده‌ای را از خود ارائه داد و گزاف نیست اگر بگویم که عامل تعیین‌کننده در قهرمانی این تیم به حساب می‌آمد.

قابل پیش بینی بود که بعد از این نمایش‌های درخشان امیر غفور در لیگ و انتخاب به عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات، او توسط بهروز عطایی به اردوی تیم ملی والیبال ایران دعوت شود و همین اتفاق هم رخ داد و با اعلام لیست نام غفور نیز در آن مشاهده می‌شد.

روز گذشته فدراسیون والیبال خبر داد که با توجه به میزبانی آمریکا در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال در شهر آناهایم و با در نظر گرفتن شرایط خاص ویزای آمریکا محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در جلسه‌ای با فابیو آزودو مدیر اجرایی فدراسیون جهانی والیبال و مسئولین فدراسیون والیبال آمریکا خواستار همکاری طرفین برای گذراندن مراحل صدور ویزا در سریع‌ترین زمان ممکن و در یک تا سه گروه کلی در یک وقت ویژه شد.

پس از پیگیری و انجام هماهنگی‌های لازم، اعضای تیم ملی والیبال ایران بر اساس لانگ لیست اولیه امروز چهارشنبه 16 فروردین از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی ترکیه خواهند شد و روز پنجشنبه در یک گروه مجزا به سفارت آمریکا در آنکارا مراجعه کرده و برای دریافت ویزا و حضور در هفته سوم لیگ ملت‌ها اقدام می‌کنند.

سید محمد موسوی، علی اصغر مجرد، مسعود غلامی، محمد ولی‌زاده، مهدی جلوه، محراب ملکی سرخی، امیررضا سرلک، محمد فلاح زرچوب، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، محمدجواد معنوی نژاد، مرتضی شریفی، پوریا حسین‌خانزاده، میثم صالحی، شهروز همایونفر منش، مبین نصری، احسان دانش دوست، آرمین افشین‌فر، سلیم چپرلی، اسماعیل مسافر، امین اسماعیل‌نژاد، بردیا سعادت، علی حاجی‌پور، امیر گل‌زاده، امیر غفور، محمدطاهر وادی، علی رمضانی، جواد کریمی، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی و محمدرضا موذن 31 بازیکن دعوت شده به اردوی نخست تیم ملی محسوب می‌شدند.

با این وجود پیگیری‌های به عمل آمده حکایت از آن دارد که امیر غفور امروز با اعضای تیم ملی والیبال ایران به ترکیه سفر نخواهد کرد‌. به نظر می‌رسد که این ستاره یک دهه اخیر والیبال ایران تصمیم نهایی خود را اتخاذ کرده و قصد ندارد تیم بهروز عطایی را همراهی کند؛ تصمیمی که بعید به نظر می‌رسد تغییری در آن به وجود بیاید تا شاید شاهد وداع همیشگی امیر غفور با تیم ملی باشیم.