نمایش خوب تیم استقلال خوزستان در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور اشتیاق خوبی در بین فوتبالدوستان اهوازی ایجاد کرده است.

تماشای خانوادگی فوتبال در استادیوم غدیر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته شاگردان سیروس پورموسوی در بازی 6 امتیازی و حساس ترین بازی دور برگشت تیم صدرنشین را با نتیجه دو بر یک شکست دادند و با 47 امتیاز موقعیت خود را در رده دوم جدول تثبیت کردند. با توجه به شکست خانگی فجر سپاسی در خانه و در برابر تیم استقلال ملاثانی حالا سرنوشت صعود به لیگ برتر به عنوان تیم دوم به دست استقلالی ها است و آنها اگر این روند را در هفته های باقی مانده از بازی ها داشته باشند، به طور حتم به عنوان تیم دوم و بعد از تیم شمس آذر به لیگ برتر صعود خواهند کرد.

نکته جالب از بازی دیشب استقلال خوزستان حضور یک خانواده در استادیوم غدیر اهواز برای تماشای بازی استقلال خوزستان – شمس آذر قزوین بود. خانواده ای که در گوشه ای از استادیوم نشستند و بی دغدغه این بازی را به تماشا نشستند. تماشای خانوادگی بازی های فوتبال در لیگ یک و فوتبال ساحلی چند باری اتفاق افتاده و قرار است فدراسیون فوتبال با ایجاد زیر ساخت ها و با کسب مجوز از نهادهای مربوط حضور خانم ها در استادیوم را آزاد کند. اتفاقی که اکنون در بازی های تیم ملی رخ داده است و دو بازی اخیر تیم ملی هم با حضور خانم ها برگزار شده است.