هواداری‌ها در حالی برابر پیکان شکست خوردند که از ابتدای فصل برابر حریفان مهمی به پیروزی رسیده و امتیازات شیرینی را به دست آورده بودند؛ آنها حالا برای گرفتن امتیاز از استقلال تلاش می‌کنند.

ساکت حق داشت نگران غرور بازیکنانش باشد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، هوادار روز جمعه مقابل پیکان در ورزشگاه پاس قوامین برای نخستین بار در فصل جاری و در دیدارهای خانگی‌اش میزبان نبود، چرا که با تیمی رو به رو می‌شد که در سال‌های گذشته به مراتب سابقه بیشتری بابت میزبانی در ورزشگاه پاس قوامین و در قیاس با هوادار در کارنامه دارد.

ساکت الهامی که پس از برتری شیرین خارج از خانه و هفته گذشته شاگردانش برابر ملوان، چندین جلسه تمرینات وزنه و تاکتیکی و دیدار تدارکاتی را برگزار کرده بود، اما در طول هفته فقط یک نگرانی داشت که مبادا بازیکنان جوان و حتی باتجربه‌اش در باد پیروزی‌ هفته قبل و بردهای بزرگ طول فصل خود خوابیده باشند و حریف سخت‌کوش و همشهری خود را دست‌کم بگیرند‌.

شاگردان ساکت الهامی می‌توانستند در روز معمولی خود نیز یک تساوی را برابر پیکان به دست بیاورند اما مقابل پیکان پرتلاش شکست خوردند.

هوادار در شرایطی خود را آماده بازی با استقلال می‌کند که نوع بازی این هفته‌شان با عملکرد همیشگی‌شان در فصل جاری فاصله زیادی داشت و شاید این باخت برای آنها مثل یک تلنگر باشد. هوادار در این فصل بزرگترین پیروزی دوران حیات خود را مقابل پرسپولیس در آزادی جشن گرفت و حالا امیدوار است برای اولین بار مقابل استقلال امتیاز بگیرد.