یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید هرگز به این که بهترین یا بدترین مربی باشد فکر نکرده و شرایط لازم برای احیای تیمش را دارد.

کلوپ: هیچوقت نگفتم بهترین مربی هستم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته رقابت‌های اروپایی باید در ورزشگاه آنفیلد میزبان آرسنال باشد. 

کلوپ در طول دوران حضورش در آنفیلد تمامی جام‌های ممکن را به دست آورد اما امروز در حالی به مصاف صدرنشین لیگ برتر خواهد رفت که در در سه بازی گذشته تنها یک امتیاز به دست آورده است. 

با این حال او همچنان معتقد است که توانایی رویارویی با این چالش و برگرداندن تیمش به دوران اوج را دارد. این مربی آلمانی در این باره گفت:« من هیچ مشکلی با تزریق دوباره انرژی به تیمم ندارم. این بخشی از کار من است. در ابتدای دوران مربیگری‌ام برای ماینتس کار می‌کردم که بیشتر دیدارها را می‌باخت چون فرصتی برای گلزنی نداشت. 

هرگز به خودم شک نکردم. این موضوعی بسیار مهم برای من است. من هرگز فکر نکردم که بهترین یا بدترین مربی هستم. این فقط موقعیتی است که در شرایط فعلی در آن قرار داریم و باید از آن عبور کنیم. من فوتبال را درک می‌کنم و چیزهای بسیاری درباره انسان‌ها می‌دانم.

گاهی فقط نیاز به کمی زمان در دنیای داریم که در آن وقتی نداریم. اینطور نیست که من بیش از حد صبور باشم و بگویم که مشکلی نیست و همه چیز در هفته آینده حل خواهد شد. صادقانه باید بگویم که ذات و طبیعت من این نیست اما مطمئنم که مشکل من انرژی و سطح آن نیست.»