کوین دی بر وی نه، ستاره منچسترسیتی، سریع‌تر از همه بازیکنان تاریخ لیگ برتر به رکورد 100 پاس گل در این رقابت‌ها رسید.

 دی بر وی نه: عید است، وقت لیورپول - آرسنال ندارم!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، دی‌بروینه شب گذشته در جریان پیروزی 4-1 منچسترسیتی مقابل ساوتهمپتون در هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس، به میدان رفت و پاس گل اول ارلینگ هالند را داد تا سریع‌تر از تمام بازیکنان لیگ برتر به رکورد 100 پاس گل برسد.

دی‌بروینه پس از این مسابقه به اسکای اسپورت گفت: در پایان بازی با جیمز وارد پروس صحبت کردم؛ آنها همیشه خوب بازی می‌کنند اما گاهی از کمبود یک مهاجم رنج می‌برند.

وی افزود: نیم ساعت ابتدایی بازی سخت بود اما سپس موقعیت‌هایی داشتیم و خوشبختانه گل را به ثمر رساندیم. در نیمه دوم خوب بازی کردیم اما گلی که خوردیم، بچگانه بود. در مجموع واقعا خوب بازی کردیم.

این بازیکن در مورد دستیابی به رکورد 100 پاس گل در لیگ برتر گفت: من این آمار را قبل از بازی دیدم. بسیاری از افراد در فضای مجازی در مورد آن صحبت می‌کردند و این چیزی است که واقعا نمی‌توانید از دست بدهید. من سعی کردم تا جایی که ممکن است، موقعیت بسازم. می‌توانستم دو یا سه پاس گل دیگر دیگر هم بدهم اما این اتفاق رخ نداد. در هر صورت اگر سایر بازیکنان گل بزنند، برای من هم پاس گل ثبت خواهد شد.

او در مورد اینکه سریع‌تر از سسک فابرگاس، ستاره سابق آرسنال و چلسی، به این رکورد دست یافته است، اظهار داشت: سسک بازیکنی باورنکردنی است و من خودم را با دیگران مقایسه نمی‌کنم. فقط سعی می‌کنم بهترین کار ممکن را انجام بدهم.

دی‌بروینه ادامه داد: مردم در مورد سریع‌ترین رکورد صحبت خواهند کرد، در صورتی که همه چیز متفاوت است و ما در پست‌ها و تیم‌های مختلف بازی می‌کنیم و گل‌های زیادی هم می‌زنیم!

وی در مورد هماهنگی خود با ارلینگ هالند هم صحبت کرد و گفت: او گل‌های زیادی می‌زند و این دیوانه‌کننده است. اگر ما موقعیت‌ ایجاد کنیم، او اینجا حضور دارد و گل می‌زند و این ترکیب خوبی است. او می‌داند که من می‌خواهم چه کار کنم و من هم می‌دانم که او می‌خواهد چه کار کند.

دی‌بروینه در پاسخ اینکه آیا دیدار آرسنال مقابل لیورپول را تماشا خواهد کرد یا خیر، گفت: صادقانه بگویم من می‌خواهم کمی خانواده‌ام را ببینم. آنها در تعطیلات عید پاک هستند و بنابراین ترجیح می‌دهم کمی کنار آنها باشم. زمان زیادی برای تماشای این مسابقه نخواهد بود.