گراهام پاتر، سرمربی چلسی، از خوشحالی پس از گل کای ها ور تز برابر اورتون چندان راضی نیست.

هشدار به ستاره چلسی: درست خوشحالی کن!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس به مصاف اورتون رفت و با تساوی 2-2 مقابل این تیم متوقف شد. 

هاورتز این فرصت را پیدا کرد که در دقیقه 76 این بازی از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کند و امیدوار بود که گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رسانده باشد، هرچند این اتفاق رخ نداد و آن‌ها در دقیقه 89 بار دیگر گل خوردند تا سه امتیاز این بازی را از دست بدهند. 

شاید به همین دلیل بود که این مهاجم آلمانی پس از گلزنی و در شادی پس از گلش مشغول مسخره کردن جوردن پیکفورد به خاطر غلبه بر او در جدال از روی نقطه پنالتی شد و پاتر به هیچ وجه از این اقدام استقبال نکرد. 

او در گفت‌وگو با خبرنگاران پس از پایان بازی اظهار داشت: «وقتی بازیکنان گل می‌زنند، احساسی دارند که انگار در حال تجربه خروج از بدن هستند. من خودم زیاد گل نزدم، بنابراین خیلی در جریان نیستم. شما باید از گلزنی و خوشحالی پس از آن لذت ببرید. من فکر نمی‌کنم نیازی به این رفتارها و وارد کردن حریف به این ماجرا باشد. این نظری است که من دارم.»

این تساوی باعث شد که امیدهای چلسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده و قرار گرفتن در جمع چهار تیم صدر جدول بیش از پیش کاهش پیدا کند.